Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29676| Назва: | Соціально-психологічні особливості адаптації здобувачів освіти ЗВО в умовах воєнного стану |
| Автори: | Долгая Анна Дмитрівна |
| Приналежність: | Кафедра педагогічної та вікової психології 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Долгая А. Д. Соціально-психологічні особливості адаптації здобувачів освіти ЗВО в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2025. 134 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 3-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Коць, Михайло Онисимович |
| Теми: | адаптація здобувачі освіти воєнний стан емоційна стійкість психологічна підтримка студентська молодь |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі представлено результати теоретико-емпіричного дослідження соціально-психологічних особливостей адаптації здобувачів освіти закладів вищої освіти в умовах воєнного стану. Виявлено, що процес адаптації студентів значною мірою зумовлений поєднанням індивідуально-психологічних особливостей особистості, рівнем емоційної стійкості, соціальної підтримки та особливостями освітнього середовища в умовах стресу та невизначеності. Комплексно досліджено психологічні чинники, що сприяють або перешкоджають ефективній адаптації здобувачів освіти в період воєнного стану. Обґрунтовано необхідність створення системи цілеспрямованих психолого-педагогічних заходів для підтримки студентів у процесі соціалізації, професійного становлення та збереження психічного здоров’я. У роботі уточнено психологічний зміст поняття «соціально-психологічна адаптація студентської молоді» в умовах війни. Емпірично визначено рівні адаптації та чинники, що впливають на успішність пристосування студентів до навчання в кризовій соціальній ситуації. Розроблено та адаптовано тренінгову програму психологічної підтримки, спрямовану на підвищення рівня адаптованості, емоційної стабільності, розвитку навичок саморегуляції та взаємопідтримки серед студентської молоді. Результати дослідження можуть бути використані в практиці роботи психологічних служб закладів вищої освіти, центрів психосоціальної допомоги студентам, а також в процесі розроблення програм адаптації першокурсників до умов навчання в сучасних кризових обставинах. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29676 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| dolgaya_2025.pdf | 1,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.