Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29676
Title: Соціально-психологічні особливості адаптації здобувачів освіти ЗВО в умовах воєнного стану
Authors: Долгая Анна Дмитрівна
Affiliation: Кафедра педагогічної та вікової психології
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Долгая А. Д. Соціально-психологічні особливості адаптації здобувачів освіти ЗВО в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2025. 134 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 3-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Коць, Михайло Онисимович
Keywords: адаптація
здобувачі освіти
воєнний стан
емоційна стійкість
психологічна підтримка
студентська молодь
Abstract: У магістерській роботі представлено результати теоретико-емпіричного дослідження соціально-психологічних особливостей адаптації здобувачів освіти закладів вищої освіти в умовах воєнного стану. Виявлено, що процес адаптації студентів значною мірою зумовлений поєднанням індивідуально-психологічних особливостей особистості, рівнем емоційної стійкості, соціальної підтримки та особливостями освітнього середовища в умовах стресу та невизначеності. Комплексно досліджено психологічні чинники, що сприяють або перешкоджають ефективній адаптації здобувачів освіти в період воєнного стану. Обґрунтовано необхідність створення системи цілеспрямованих психолого-педагогічних заходів для підтримки студентів у процесі соціалізації, професійного становлення та збереження психічного здоров’я. У роботі уточнено психологічний зміст поняття «соціально-психологічна адаптація студентської молоді» в умовах війни. Емпірично визначено рівні адаптації та чинники, що впливають на успішність пристосування студентів до навчання в кризовій соціальній ситуації. Розроблено та адаптовано тренінгову програму психологічної підтримки, спрямовану на підвищення рівня адаптованості, емоційної стабільності, розвитку навичок саморегуляції та взаємопідтримки серед студентської молоді. Результати дослідження можуть бути використані в практиці роботи психологічних служб закладів вищої освіти, центрів психосоціальної допомоги студентам, а також в процесі розроблення програм адаптації першокурсників до умов навчання в сучасних кризових обставинах.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29676
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dolgaya_2025.pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.