Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29676
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоць, Михайло Онисимович-
dc.contributor.authorДолгая Анна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2025-12-03T07:38:45Z-
dc.date.available2025-12-03T07:38:45Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДолгая А. Д. Соціально-психологічні особливості адаптації здобувачів освіти ЗВО в умовах воєнного стану : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. О. Коць ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2025. 134 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29676-
dc.description.abstractУ магістерській роботі представлено результати теоретико-емпіричного дослідження соціально-психологічних особливостей адаптації здобувачів освіти закладів вищої освіти в умовах воєнного стану. Виявлено, що процес адаптації студентів значною мірою зумовлений поєднанням індивідуально-психологічних особливостей особистості, рівнем емоційної стійкості, соціальної підтримки та особливостями освітнього середовища в умовах стресу та невизначеності. Комплексно досліджено психологічні чинники, що сприяють або перешкоджають ефективній адаптації здобувачів освіти в період воєнного стану. Обґрунтовано необхідність створення системи цілеспрямованих психолого-педагогічних заходів для підтримки студентів у процесі соціалізації, професійного становлення та збереження психічного здоров’я. У роботі уточнено психологічний зміст поняття «соціально-психологічна адаптація студентської молоді» в умовах війни. Емпірично визначено рівні адаптації та чинники, що впливають на успішність пристосування студентів до навчання в кризовій соціальній ситуації. Розроблено та адаптовано тренінгову програму психологічної підтримки, спрямовану на підвищення рівня адаптованості, емоційної стабільності, розвитку навичок саморегуляції та взаємопідтримки серед студентської молоді. Результати дослідження можуть бути використані в практиці роботи психологічних служб закладів вищої освіти, центрів психосоціальної допомоги студентам, а також в процесі розроблення програм адаптації першокурсників до умов навчання в сучасних кризових обставинах.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectздобувачі освітиuk_UK
dc.subjectвоєнний станuk_UK
dc.subjectемоційна стійкістьuk_UK
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UK
dc.subjectстудентська молодьuk_UK
dc.titleСоціально-психологічні особливості адаптації здобувачів освіти ЗВО в умовах воєнного стануuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра педагогічної та вікової психології-
dc.contributor.affiliation053 Психологія-
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dolgaya_2025.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.