Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29642| Назва: | Психодіагностика та психокорекція особливостей соціальної зрілості у юнацькому віці |
| Автори: | Варвус, Катерина Антонівна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Варвус К. А. Психодіагностика та психокорекція особливостей соціальної зрілості у юнацькому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец.053 Психологія / наук. кер. Т. І. Дучимінська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 58 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 1-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Дучимінська, Тамара Іванівна |
| Теми: | соціальна зрілість соціально-психологічний тренінг самоактуалізація активність відповідальність комунікативна компетентність |
| Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження полягає у здійсненні теоретичного аналізу та емпіричного дослідження особливостей психодіагностики та психокорекції соціальної зрілості у юнацькому віці. У перщому розділі роботи подано теоретичний аналіз особливостей психодіагностики та психокорекції соціальної зрілості у юнацькому віці. У другому розділі розроблено програму емпіричного дослідження та описаний методичний інструментарій, який використовувався для психологічної діагностики особливостей соціальної зрілості у юнацькому віці. Здійснено аналіз емпіричних даних вибірки. У третьому розділі обґрунтовано методичні засади практичної роботи та розроблено програму соціально-психологічного тренінгу щодо формування та розвитку соціальної зрілості у юнацькому віці. За результатами проведеного аналізу теоретико-емпіричного дослідження зроблено висновки. Практична значущість одержаних результатів полягає в тому, що отримані дані та розроблена програма психологічного тренінгу щодо розвитку високого рівня соціальної зрілості у молоді можуть використовуватись практичними психологами, психотерапевтами та фахівцями психологічних служб закладів вищої освіти у роботі з студентами, щодо підвищення рівня їх соціальної зрілості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29642 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| varvus_2025.pdf | 849,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.