Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29642Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Дучимінська, Тамара Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Варвус, Катерина Антонівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T15:43:03Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-01T15:43:03Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Варвус К. А. Психодіагностика та психокорекція особливостей соціальної зрілості у юнацькому віці : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец.053 Психологія / наук. кер. Т. І. Дучимінська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 58 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29642 | - |
| dc.description.abstract | Мета дослідження полягає у здійсненні теоретичного аналізу та емпіричного дослідження особливостей психодіагностики та психокорекції соціальної зрілості у юнацькому віці. У перщому розділі роботи подано теоретичний аналіз особливостей психодіагностики та психокорекції соціальної зрілості у юнацькому віці. У другому розділі розроблено програму емпіричного дослідження та описаний методичний інструментарій, який використовувався для психологічної діагностики особливостей соціальної зрілості у юнацькому віці. Здійснено аналіз емпіричних даних вибірки. У третьому розділі обґрунтовано методичні засади практичної роботи та розроблено програму соціально-психологічного тренінгу щодо формування та розвитку соціальної зрілості у юнацькому віці. За результатами проведеного аналізу теоретико-емпіричного дослідження зроблено висновки. Практична значущість одержаних результатів полягає в тому, що отримані дані та розроблена програма психологічного тренінгу щодо розвитку високого рівня соціальної зрілості у молоді можуть використовуватись практичними психологами, психотерапевтами та фахівцями психологічних служб закладів вищої освіти у роботі з студентами, щодо підвищення рівня їх соціальної зрілості. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | соціальна зрілість | uk_UK |
| dc.subject | соціально-психологічний тренінг | uk_UK |
| dc.subject | самоактуалізація | uk_UK |
| dc.subject | активність | uk_UK |
| dc.subject | відповідальність | uk_UK |
| dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UK |
| dc.title | Психодіагностика та психокорекція особливостей соціальної зрілості у юнацькому віці | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| varvus_2025.pdf | 849,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.