Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603
Назва: Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема
Автори: Cяо, Шихань
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна
Бібліографічний опис: Cяо Шихань. Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк , 2025. С. 75–78.
Конференція/захід: Педагогічний поступ
Дата публікації: 25-лис-2025
Дата внесення: 1-гру-2025
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Науковий керівник: Пріма, Раїса Миколаївна
Теми: виконавська майстерність
виконавський стиль
вокальна підготовка
інтегративна особистісно-професійна якість
естрадне виконавство
майбутній учитель
музичне мистецтво
Діапазон сторінок: 75–78
Короткий огляд (реферат): Актуалізовано необхідність формування виконавської майстерності вокаліста-майбутнього вчителя музичного мистецтва як наукової проблеми. Виконавську майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу потрактовано як інтегративну особистісно-професійну якість, що характеризується високим рівнем виконавської діяльності, зумовлює готовність до глибокого й особистісного осягнення та інтерпретації музичного твору й закладеного в ньому художньо-образного змісту, а також його особистісно-творче, неповторне, артистичне, технічно досконале виконання твору за умови використання специфічних засобів виразності, характерних для естрадного виконавства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603
Перелік літератури: 1. Тао Жуй. Теоретико-методологічні основи формування педагогічної майстерності студентів-вокалістів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 10. С. 190–199.
2. Швець І. Б. Формування основ естрадного виконавства в контексті підготовки сучасного вчителя музичного мистецтва. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2014. №38. С. 487–491.
3. Бобул І. Семантичні властивості вокально-естрадного виконавства у контексті теорії інтерпретації. Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової. 2017. № 24. С. 190–201.
4. Китайгородська Г. Сучасні методи розвитку вокальної майстерності майбутніх учителів музики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2015. № 12(2). С. 27–32.
5. Прохорова Л. Українська естрадна вокальна школа. Вінниця : Нова книга. 2006.
6. Лін Сяо. Особливості вокальної підготовки вчителів вокального мистецтва. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток соціально-гуманітарної освіти і науки в контексті модернізації вітчизняної вищої школи». 2014. Ч. 2. С. 20–22.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Syao_Sh.pdf194,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.