Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПріма, Раїса Миколаївна-
dc.contributor.authorCяо, Шихань-
dc.date.accessioned2025-12-01T09:54:48Z-
dc.date.available2025-12-01T09:54:48Z-
dc.date.issued2025-11-25-
dc.date.submitted2025-11-29-
dc.identifier.citationCяо Шихань. Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк , 2025. С. 75–78.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603-
dc.description.abstractАктуалізовано необхідність формування виконавської майстерності вокаліста-майбутнього вчителя музичного мистецтва як наукової проблеми. Виконавську майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу потрактовано як інтегративну особистісно-професійну якість, що характеризується високим рівнем виконавської діяльності, зумовлює готовність до глибокого й особистісного осягнення та інтерпретації музичного твору й закладеного в ньому художньо-образного змісту, а також його особистісно-творче, неповторне, артистичне, технічно досконале виконання твору за умови використання специфічних засобів виразності, характерних для естрадного виконавства.uk_UK
dc.format.extent75–78-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectвиконавська майстерністьuk_UK
dc.subjectвиконавський стильuk_UK
dc.subjectвокальна підготовкаuk_UK
dc.subjectінтегративна особистісно-професійна якістьuk_UK
dc.subjectестрадне виконавствоuk_UK
dc.subjectмайбутній учительuk_UK
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UK
dc.titleФормування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблемаuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceПедагогічний поступ-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Українаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Тао Жуй. Теоретико-методологічні основи формування педагогічної майстерності студентів-вокалістів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 10. С. 190–199.uk_UK
dc.relation.references2. Швець І. Б. Формування основ естрадного виконавства в контексті підготовки сучасного вчителя музичного мистецтва. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2014. №38. С. 487–491.uk_UK
dc.relation.references3. Бобул І. Семантичні властивості вокально-естрадного виконавства у контексті теорії інтерпретації. Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової. 2017. № 24. С. 190–201.uk_UK
dc.relation.references4. Китайгородська Г. Сучасні методи розвитку вокальної майстерності майбутніх учителів музики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2015. № 12(2). С. 27–32.uk_UK
dc.relation.references5. Прохорова Л. Українська естрадна вокальна школа. Вінниця : Нова книга. 2006.uk_UK
dc.relation.references6. Лін Сяо. Особливості вокальної підготовки вчителів вокального мистецтва. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток соціально-гуманітарної освіти і науки в контексті модернізації вітчизняної вищої школи». 2014. Ч. 2. С. 20–22.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025-Syao_Sh.pdf194,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.