Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Пріма, Раїса Миколаївна | - |
| dc.contributor.author | Cяо, Шихань | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T09:54:48Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-01T09:54:48Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11-25 | - |
| dc.date.submitted | 2025-11-29 | - |
| dc.identifier.citation | Cяо Шихань. Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк , 2025. С. 75–78. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603 | - |
| dc.description.abstract | Актуалізовано необхідність формування виконавської майстерності вокаліста-майбутнього вчителя музичного мистецтва як наукової проблеми. Виконавську майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу потрактовано як інтегративну особистісно-професійну якість, що характеризується високим рівнем виконавської діяльності, зумовлює готовність до глибокого й особистісного осягнення та інтерпретації музичного твору й закладеного в ньому художньо-образного змісту, а також його особистісно-творче, неповторне, артистичне, технічно досконале виконання твору за умови використання специфічних засобів виразності, характерних для естрадного виконавства. | uk_UK |
| dc.format.extent | 75–78 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.subject | виконавська майстерність | uk_UK |
| dc.subject | виконавський стиль | uk_UK |
| dc.subject | вокальна підготовка | uk_UK |
| dc.subject | інтегративна особистісно-професійна якість | uk_UK |
| dc.subject | естрадне виконавство | uk_UK |
| dc.subject | майбутній учитель | uk_UK |
| dc.subject | музичне мистецтво | uk_UK |
| dc.title | Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Педагогічний поступ | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Луцьк | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Тао Жуй. Теоретико-методологічні основи формування педагогічної майстерності студентів-вокалістів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 10. С. 190–199. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Швець І. Б. Формування основ естрадного виконавства в контексті підготовки сучасного вчителя музичного мистецтва. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2014. №38. С. 487–491. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Бобул І. Семантичні властивості вокально-естрадного виконавства у контексті теорії інтерпретації. Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової. 2017. № 24. С. 190–201. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Китайгородська Г. Сучасні методи розвитку вокальної майстерності майбутніх учителів музики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2015. № 12(2). С. 27–32. | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Прохорова Л. Українська естрадна вокальна школа. Вінниця : Нова книга. 2006. | uk_UK |
| dc.relation.references | 6. Лін Сяо. Особливості вокальної підготовки вчителів вокального мистецтва. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток соціально-гуманітарної освіти і науки в контексті модернізації вітчизняної вищої школи». 2014. Ч. 2. С. 20–22. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2025-Syao_Sh.pdf | 194,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.