Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603
Title: Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема
Authors: Cяо, Шихань
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Cяо Шихань. Формування виконавської майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема. Педагогічний поступ : збірник матеріалів V Всеукраїнського круглого столу з міжнародною участю (Луцьк, 25 листопада 2025 р.) . Луцьк , 2025. С. 75–78.
Conference/Event: Педагогічний поступ
Issue Date: 25-Nov-2025
Date of entry: 1-Dec-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Пріма, Раїса Миколаївна
Keywords: виконавська майстерність
виконавський стиль
вокальна підготовка
інтегративна особистісно-професійна якість
естрадне виконавство
майбутній учитель
музичне мистецтво
Page range: 75–78
Abstract: Актуалізовано необхідність формування виконавської майстерності вокаліста-майбутнього вчителя музичного мистецтва як наукової проблеми. Виконавську майстерність майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі навчання естрадного співу потрактовано як інтегративну особистісно-професійну якість, що характеризується високим рівнем виконавської діяльності, зумовлює готовність до глибокого й особистісного осягнення та інтерпретації музичного твору й закладеного в ньому художньо-образного змісту, а також його особистісно-творче, неповторне, артистичне, технічно досконале виконання твору за умови використання специфічних засобів виразності, характерних для естрадного виконавства.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29603
References (Ukraine): 1. Тао Жуй. Теоретико-методологічні основи формування педагогічної майстерності студентів-вокалістів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 10. С. 190–199.
2. Швець І. Б. Формування основ естрадного виконавства в контексті підготовки сучасного вчителя музичного мистецтва. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2014. №38. С. 487–491.
3. Бобул І. Семантичні властивості вокально-естрадного виконавства у контексті теорії інтерпретації. Музичне мистецтво і культура: Науковий вісник Одеської національної музичної академії імені А. В. Нежданової. 2017. № 24. С. 190–201.
4. Китайгородська Г. Сучасні методи розвитку вокальної майстерності майбутніх учителів музики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2015. № 12(2). С. 27–32.
5. Прохорова Л. Українська естрадна вокальна школа. Вінниця : Нова книга. 2006.
6. Лін Сяо. Особливості вокальної підготовки вчителів вокального мистецтва. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Розвиток соціально-гуманітарної освіти і науки в контексті модернізації вітчизняної вищої школи». 2014. Ч. 2. С. 20–22.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи студентів та аспірантів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2025-Syao_Sh.pdf194,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.