Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29520
Назва: Географічні компетентності краєзнавчих досліджень транспортної системи у шкільному курсі географії
Автори: Маковецька, Лариса Олексіївна
Назарук, Назар Олександрович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-53 МО
Бібліографічний опис: Маковецька Л. О. Назарук Н. О. Географічні компетентності краєзнавчих досліджень транспортної системи у шкільному курсі географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. Х Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р.) / за ред. Ю. М.Барського, В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 180-182.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: 16-тра-2025
Дата внесення: 27-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю. М.
УДК: 373.5.01665
Теми: географія
географічна освіта
краєзнавство
транспортна система
Діапазон сторінок: 180-182
Короткий огляд (реферат): Географічні особливості території є визначальними для формування, розвитку та розміщення різних видів транспорту, як і загалом ефективності транспортної інфраструктури, оскільки враховуються просторові особливості розташування, природні ресурси, кліматичні та орографічні параметри регіону й т. д. Системний підхід географічного аналізу транспортної системи забезпечується такими складниками: просторовим аналізом (оцінюється як лінійні шляхи сполучення пов'язані з економічними центрами, природними ресурсами та населеними пунктами); природніми умовами ( рельєф, клімат, водні ресурси впливають на прокладання доріг, залізниць та морських шляхів); загальним регіональним розвитком (сприяє внутрішньорегіональним зв’язкам, забезпечуючи таким чином економічну інтеграцію); екологічними аспектами (вплив на довкілля, оптимізація транспортних маршрутів із метою зниження екологічного навантаження).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29520
Перелік літератури: 1. Мічуда В. В. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках географії. Туризм і краєзнавство : зб. наук. праць : додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Переяслав-Хмельницький : Лукашевич О. М., 2014. С. 103‒107.
2. Навчальна програма з географії для 6–9 класів. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna% 20serednya/programy-5-9-klas/2020/geografiya-6-9-14.07.2017.pdf
3. Навчальна програма з географії для 10–11 класів. URL: https://geographer.com.ua/content/geografiya 10-11-klasyriven-standartu-integrovanyy-kurspryrodoznavstvo-10-11-klasy#google_vignette
4. Пилипяк М. І. Географічна компетентність та глобальні виклики сучасності. Конструктивна географія та раціональне використання природних ресурсів. 2023. Вип. 3 (2). С. 43‒49.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_trav3.pdf726,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.