Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаковецька, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorНазарук, Назар Олександрович-
dc.date.accessioned2025-11-27T10:53:09Z-
dc.date.available2025-11-27T10:53:09Z-
dc.date.issued2025-05-16-
dc.identifier.citationМаковецька Л. О. Назарук Н. О. Географічні компетентності краєзнавчих досліджень транспортної системи у шкільному курсі географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. Х Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 15–16 травня 2025 р.) / за ред. Ю. М.Барського, В. Й. Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 180-182.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29520-
dc.description.abstractГеографічні особливості території є визначальними для формування, розвитку та розміщення різних видів транспорту, як і загалом ефективності транспортної інфраструктури, оскільки враховуються просторові особливості розташування, природні ресурси, кліматичні та орографічні параметри регіону й т. д. Системний підхід географічного аналізу транспортної системи забезпечується такими складниками: просторовим аналізом (оцінюється як лінійні шляхи сполучення пов'язані з економічними центрами, природними ресурсами та населеними пунктами); природніми умовами ( рельєф, клімат, водні ресурси впливають на прокладання доріг, залізниць та морських шляхів); загальним регіональним розвитком (сприяє внутрішньорегіональним зв’язкам, забезпечуючи таким чином економічну інтеграцію); екологічними аспектами (вплив на довкілля, оптимізація транспортних маршрутів із метою зниження екологічного навантаження).uk_UK
dc.format.extent180-182-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectгеографічна освітаuk_UK
dc.subjectкраєзнавствоuk_UK
dc.subjectтранспортна системаuk_UK
dc.titleГеографічні компетентності краєзнавчих досліджень транспортної системи у шкільному курсі географіїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцентuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти географічного факультету, група Гео-53 МОuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Мічуда В. В. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках географії. Туризм і краєзнавство : зб. наук. праць : додаток до Гуманітарного вісника ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Переяслав-Хмельницький : Лукашевич О. М., 2014. С. 103‒107.uk_UK
dc.relation.references2. Навчальна програма з географії для 6–9 класів. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna% 20serednya/programy-5-9-klas/2020/geografiya-6-9-14.07.2017.pdfuk_UK
dc.relation.references3. Навчальна програма з географії для 10–11 класів. URL: https://geographer.com.ua/content/geografiya 10-11-klasyriven-standartu-integrovanyy-kurspryrodoznavstvo-10-11-klasy#google_vignetteuk_UK
dc.relation.references4. Пилипяк М. І. Географічна компетентність та глобальні виклики сучасності. Конструктивна географія та раціональне використання природних ресурсів. 2023. Вип. 3 (2). С. 43‒49.uk_UK
dc.subject.udc373.5.01665uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_trav3.pdf726,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.