Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477
Назва: Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти.
Автори: Усачов, Віктор Миколайович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки. usachov.viktor@vnu.edu.ua
Бібліографічний опис: Усачов В. М. Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.- практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 152-153.
Конференція/захід: Фізична активність і якість життя людини
Дата публікації: чер-2025
Дата внесення: 26-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Теми: гімнастика
методика навчання
фахові компетентності
здобувачі освіти
Діапазон сторінок: 152-153
Короткий огляд (реферат): У випускника будь-якого вишу повинені бути сформовані професійні компетентності так, щоб він міг легко виконувати свої трудові функції. Тому проблема формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів фізичної культури є актуальною, що передбачає потребу в засвоєнні основ базових знань обраної професії, здатність застосовувати набуті знання, уміння, навички на практиці, працювати самостійно. Відомо, що специфіка вищих фізкультурних навчальних закладів полягає в тому, що одним із найважливіших компонентів змісту професійної підготовки фахівця із фізичної культури є інтенсивна рухова діяльності, тобто процес навчання відбувається за допомогою і через різноманітність фізичних вправ. Науковці впевнені, що освітній компонент «Гімнастика з методикою навчання» є важливою складовою підготовки фахівців, в1н не лише сприяє фізичному розвитку, але й формує професійні навички, необхідні для ефективного викладання та організації занять з багатьох видів рухової активності [1-4]. Дніпровські вчені звертають увагу на спортивно-прикладне значення гімнастики, а саме: застосування засобів гімнастики у навчально-тренувальному процесі для розвитку координаційних здібностей дзюдоїстів [1]. Павелько О.М., Пономарьов В.О. переконливо доводять, що ОК «Гімнастика з методикою навчання» готує майбутніх вчителів фізичної культури до ефективного викладання через формування фахових компетенцій[4]. Проте, А.А. Єретик зі співавторами [2] дослідили, що багато вчителів відчувають недостатню підготовку у викладанні гімнастики, що може впливати на їхню впевненість та професійну компетентність. Н. Ковальчук, Н. Деделюк співголосні з ними та виявили, що уроки фізичної культури в школі не заклали фундаменту для вивчення гімнастики у виші [3].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://conferences.vnu.edu.ua/
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
usachov_2025.pdf450,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.