Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477
Title: Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти.
Authors: Усачов, Віктор Миколайович
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки. usachov.viktor@vnu.edu.ua
Bibliographic description (Ukraine): Усачов В. М. Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.- практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 152-153.
Conference/Event: Фізична активність і якість життя людини
Issue Date: Jun-2025
Date of entry: 26-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Keywords: гімнастика
методика навчання
фахові компетентності
здобувачі освіти
Page range: 152-153
Abstract: У випускника будь-якого вишу повинені бути сформовані професійні компетентності так, щоб він міг легко виконувати свої трудові функції. Тому проблема формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів фізичної культури є актуальною, що передбачає потребу в засвоєнні основ базових знань обраної професії, здатність застосовувати набуті знання, уміння, навички на практиці, працювати самостійно. Відомо, що специфіка вищих фізкультурних навчальних закладів полягає в тому, що одним із найважливіших компонентів змісту професійної підготовки фахівця із фізичної культури є інтенсивна рухова діяльності, тобто процес навчання відбувається за допомогою і через різноманітність фізичних вправ. Науковці впевнені, що освітній компонент «Гімнастика з методикою навчання» є важливою складовою підготовки фахівців, в1н не лише сприяє фізичному розвитку, але й формує професійні навички, необхідні для ефективного викладання та організації занять з багатьох видів рухової активності [1-4]. Дніпровські вчені звертають увагу на спортивно-прикладне значення гімнастики, а саме: застосування засобів гімнастики у навчально-тренувальному процесі для розвитку координаційних здібностей дзюдоїстів [1]. Павелько О.М., Пономарьов В.О. переконливо доводять, що ОК «Гімнастика з методикою навчання» готує майбутніх вчителів фізичної культури до ефективного викладання через формування фахових компетенцій[4]. Проте, А.А. Єретик зі співавторами [2] дослідили, що багато вчителів відчувають недостатню підготовку у викладанні гімнастики, що може впливати на їхню впевненість та професійну компетентність. Н. Ковальчук, Н. Деделюк співголосні з ними та виявили, що уроки фізичної культури в школі не заклали фундаменту для вивчення гімнастики у виші [3].
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477
URL for reference material: https://conferences.vnu.edu.ua/
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FFKiZ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
usachov_2025.pdf450,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.