Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Усачов, Віктор Миколайович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T14:19:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T14:19:08Z | - |
| dc.date.issued | 2025-06 | - |
| dc.date.submitted | 2025-05 | - |
| dc.identifier.citation | Усачов В. М. Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.- практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 152-153. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477 | - |
| dc.description.abstract | У випускника будь-якого вишу повинені бути сформовані професійні компетентності так, щоб він міг легко виконувати свої трудові функції. Тому проблема формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів фізичної культури є актуальною, що передбачає потребу в засвоєнні основ базових знань обраної професії, здатність застосовувати набуті знання, уміння, навички на практиці, працювати самостійно. Відомо, що специфіка вищих фізкультурних навчальних закладів полягає в тому, що одним із найважливіших компонентів змісту професійної підготовки фахівця із фізичної культури є інтенсивна рухова діяльності, тобто процес навчання відбувається за допомогою і через різноманітність фізичних вправ. Науковці впевнені, що освітній компонент «Гімнастика з методикою навчання» є важливою складовою підготовки фахівців, в1н не лише сприяє фізичному розвитку, але й формує професійні навички, необхідні для ефективного викладання та організації занять з багатьох видів рухової активності [1-4]. Дніпровські вчені звертають увагу на спортивно-прикладне значення гімнастики, а саме: застосування засобів гімнастики у навчально-тренувальному процесі для розвитку координаційних здібностей дзюдоїстів [1]. Павелько О.М., Пономарьов В.О. переконливо доводять, що ОК «Гімнастика з методикою навчання» готує майбутніх вчителів фізичної культури до ефективного викладання через формування фахових компетенцій[4]. Проте, А.А. Єретик зі співавторами [2] дослідили, що багато вчителів відчувають недостатню підготовку у викладанні гімнастики, що може впливати на їхню впевненість та професійну компетентність. Н. Ковальчук, Н. Деделюк співголосні з ними та виявили, що уроки фізичної культури в школі не заклали фундаменту для вивчення гімнастики у виші [3]. | uk_UK |
| dc.format.extent | 152-153 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.relation.uri | https://conferences.vnu.edu.ua/ | uk_UK |
| dc.subject | гімнастика | uk_UK |
| dc.subject | методика навчання | uk_UK |
| dc.subject | фахові компетентності | uk_UK |
| dc.subject | здобувачі освіти | uk_UK |
| dc.title | Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Фізична активність і якість життя людини | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки. usachov.viktor@vnu.edu.ua | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Луцьк | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFKiZ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| usachov_2025.pdf | 450,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.