Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУсачов, Віктор Миколайович-
dc.date.accessioned2025-11-26T14:19:08Z-
dc.date.available2025-11-26T14:19:08Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-05-
dc.identifier.citationУсачов В. М. Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.- практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 152-153.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477-
dc.description.abstractУ випускника будь-якого вишу повинені бути сформовані професійні компетентності так, щоб він міг легко виконувати свої трудові функції. Тому проблема формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів фізичної культури є актуальною, що передбачає потребу в засвоєнні основ базових знань обраної професії, здатність застосовувати набуті знання, уміння, навички на практиці, працювати самостійно. Відомо, що специфіка вищих фізкультурних навчальних закладів полягає в тому, що одним із найважливіших компонентів змісту професійної підготовки фахівця із фізичної культури є інтенсивна рухова діяльності, тобто процес навчання відбувається за допомогою і через різноманітність фізичних вправ. Науковці впевнені, що освітній компонент «Гімнастика з методикою навчання» є важливою складовою підготовки фахівців, в1н не лише сприяє фізичному розвитку, але й формує професійні навички, необхідні для ефективного викладання та організації занять з багатьох видів рухової активності [1-4]. Дніпровські вчені звертають увагу на спортивно-прикладне значення гімнастики, а саме: застосування засобів гімнастики у навчально-тренувальному процесі для розвитку координаційних здібностей дзюдоїстів [1]. Павелько О.М., Пономарьов В.О. переконливо доводять, що ОК «Гімнастика з методикою навчання» готує майбутніх вчителів фізичної культури до ефективного викладання через формування фахових компетенцій[4]. Проте, А.А. Єретик зі співавторами [2] дослідили, що багато вчителів відчувають недостатню підготовку у викладанні гімнастики, що може впливати на їхню впевненість та професійну компетентність. Н. Ковальчук, Н. Деделюк співголосні з ними та виявили, що уроки фізичної культури в школі не заклали фундаменту для вивчення гімнастики у виші [3].uk_UK
dc.format.extent152-153-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.urihttps://conferences.vnu.edu.ua/uk_UK
dc.subjectгімнастикаuk_UK
dc.subjectметодика навчанняuk_UK
dc.subjectфахові компетентностіuk_UK
dc.subjectздобувачі освітиuk_UK
dc.titleЗначимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти.uk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceФізична активність і якість життя людини-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки. usachov.viktor@vnu.edu.uauk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
usachov_2025.pdf450,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.