Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477| Назва: | Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. |
| Автори: | Усачов, Віктор Миколайович |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки. usachov.viktor@vnu.edu.ua |
| Бібліографічний опис: | Усачов В. М. Значимість ОК «Гімнастика з методикою навчання» у формуванні фахових компетентностей здобувачів вищої фізкультурної освіти. Фізична активність і якість життя людини: зб. тез доп. ІХ Міжнар. наук.- практ. конф. (12– 13 черв. 2025 р.). Луцьк, 2025. С. 152-153. |
| Конференція/захід: | Фізична активність і якість життя людини |
| Дата публікації: | чер-2025 |
| Дата подання: | тра-2025 |
| Дата внесення: | 26-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Луцьк |
| Теми: | гімнастика методика навчання фахові компетентності здобувачі освіти |
| Діапазон сторінок: | 152-153 |
| Короткий огляд (реферат): | У випускника будь-якого вишу повинені бути сформовані професійні компетентності так, щоб він міг легко виконувати свої трудові функції. Тому проблема формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів фізичної культури є актуальною, що передбачає потребу в засвоєнні основ базових знань обраної професії, здатність застосовувати набуті знання, уміння, навички на практиці, працювати самостійно. Відомо, що специфіка вищих фізкультурних навчальних закладів полягає в тому, що одним із найважливіших компонентів змісту професійної підготовки фахівця із фізичної культури є інтенсивна рухова діяльності, тобто процес навчання відбувається за допомогою і через різноманітність фізичних вправ. Науковці впевнені, що освітній компонент «Гімнастика з методикою навчання» є важливою складовою підготовки фахівців, в1н не лише сприяє фізичному розвитку, але й формує професійні навички, необхідні для ефективного викладання та організації занять з багатьох видів рухової активності [1-4]. Дніпровські вчені звертають увагу на спортивно-прикладне значення гімнастики, а саме: застосування засобів гімнастики у навчально-тренувальному процесі для розвитку координаційних здібностей дзюдоїстів [1]. Павелько О.М., Пономарьов В.О. переконливо доводять, що ОК «Гімнастика з методикою навчання» готує майбутніх вчителів фізичної культури до ефективного викладання через формування фахових компетенцій[4]. Проте, А.А. Єретик зі співавторами [2] дослідили, що багато вчителів відчувають недостатню підготовку у викладанні гімнастики, що може впливати на їхню впевненість та професійну компетентність. Н. Ковальчук, Н. Деделюк співголосні з ними та виявили, що уроки фізичної культури в школі не заклали фундаменту для вивчення гімнастики у виші [3]. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29477 |
| URL-посилання пов’язаного матеріалу: | https://conferences.vnu.edu.ua/ |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| usachov_2025.pdf | 450,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.