Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434| Назва: | Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці |
| Автори: | Капітула, Наталія Іванівна Качаровський, Роман Євгенович Слащук, Андрій Миколайович |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувачка освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53 МО Волинський національний університет імені Лесі Українки, старший лаборант кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, магістр географії Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцент |
| Бібліографічний опис: | Капітула Н.І., Качаровський Р.Є., Слащук А.М. Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 211-214. |
| Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
| Дата публікації: | 7-лис-2025 |
| Дата внесення: | 26-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю. М. |
| УДК: | 911.373 |
| Теми: | педагогіка навчальний процес методи навчання форми навчання словесний метод наочний метод |
| Діапазон сторінок: | 211-214 |
| Короткий огляд (реферат): | Ефективність навчального процесу в школі значною мірою залежить від правильного вибору та застосування методів і форм навчальної роботи. Метод навчання розглядається як спосіб упорядкованої взаємопов'язаної діяльності вчителя й учнів, спрямованої на розв'язання завдань освіти, виховання й розвитку учнів у процесі навчання. Форма навчання, у свою чергу, являє собою зовнішній бік організації навчального процесу, що визначає, коли, де, хто і як навчається. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434 |
| Перелік літератури: | 1. Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник. Харків: ОВС, 2002. 400 с 2. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ: В.С.К., 2003. 192 с. 3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А.П.Н., 2002. 136 с. 4. Коберник О.М. Проектна технологія: можливості застосування в освіті. Школа першого ступеня: теорія і практика. Переяслав-Хмельницький, 2012. Вип. 4. С. 44–48. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| metodyka.pdf | 697,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.