Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434| Title: | Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці |
| Authors: | Капітула, Наталія Іванівна Качаровський, Роман Євгенович Слащук, Андрій Миколайович |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувачка освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53 МО Волинський національний університет імені Лесі Українки, старший лаборант кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, магістр географії Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцент |
| Bibliographic description (Ukraine): | Капітула Н.І., Качаровський Р.Є., Слащук А.М. Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 211-214. |
| Conference/Event: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
| Issue Date: | 7-Nov-2025 |
| Date of entry: | 26-Nov-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | ФОП Мажула Ю. М. |
| UDC: | 911.373 |
| Keywords: | педагогіка навчальний процес методи навчання форми навчання словесний метод наочний метод |
| Page range: | 211-214 |
| Abstract: | Ефективність навчального процесу в школі значною мірою залежить від правильного вибору та застосування методів і форм навчальної роботи. Метод навчання розглядається як спосіб упорядкованої взаємопов'язаної діяльності вчителя й учнів, спрямованої на розв'язання завдань освіти, виховання й розвитку учнів у процесі навчання. Форма навчання, у свою чергу, являє собою зовнішній бік організації навчального процесу, що визначає, коли, де, хто і як навчається. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434 |
| References (Ukraine): | 1. Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник. Харків: ОВС, 2002. 400 с 2. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ: В.С.К., 2003. 192 с. 3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А.П.Н., 2002. 136 с. 4. Коберник О.М. Проектна технологія: можливості застосування в освіті. Школа першого ступеня: теорія і практика. Переяслав-Хмельницький, 2012. Вип. 4. С. 44–48. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| metodyka.pdf | 697,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.