Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Капітула, Наталія Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Качаровський, Роман Євгенович | - |
| dc.contributor.author | Слащук, Андрій Миколайович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T07:59:16Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T07:59:16Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11-07 | - |
| dc.identifier.citation | Капітула Н.І., Качаровський Р.Є., Слащук А.М. Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 211-214. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434 | - |
| dc.description.abstract | Ефективність навчального процесу в школі значною мірою залежить від правильного вибору та застосування методів і форм навчальної роботи. Метод навчання розглядається як спосіб упорядкованої взаємопов'язаної діяльності вчителя й учнів, спрямованої на розв'язання завдань освіти, виховання й розвитку учнів у процесі навчання. Форма навчання, у свою чергу, являє собою зовнішній бік організації навчального процесу, що визначає, коли, де, хто і як навчається. | uk_UK |
| dc.format.extent | 211-214 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки, | uk_UK |
| dc.subject | педагогіка | uk_UK |
| dc.subject | навчальний процес | uk_UK |
| dc.subject | методи навчання | uk_UK |
| dc.subject | форми навчання | uk_UK |
| dc.subject | словесний метод | uk_UK |
| dc.subject | наочний метод | uk_UK |
| dc.title | Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувачка освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53 МО | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, старший лаборант кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, магістр географії | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцент | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник. Харків: ОВС, 2002. 400 с | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ: В.С.К., 2003. 192 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А.П.Н., 2002. 136 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Коберник О.М. Проектна технологія: можливості застосування в освіті. Школа першого ступеня: теорія і практика. Переяслав-Хмельницький, 2012. Вип. 4. С. 44–48. | uk_UK |
| dc.subject.udc | 911.373 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| metodyka.pdf | 697,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.