Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКапітула, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorКачаровський, Роман Євгенович-
dc.contributor.authorСлащук, Андрій Миколайович-
dc.date.accessioned2025-11-26T07:59:16Z-
dc.date.available2025-11-26T07:59:16Z-
dc.date.issued2025-11-07-
dc.identifier.citationКапітула Н.І., Качаровський Р.Є., Слащук А.М. Поняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науці. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матер. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 06–07 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського, В. Й.Лажніка. Луцьк : ФОП Мажула Ю.М., 2025. С. 211-214.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29434-
dc.description.abstractЕфективність навчального процесу в школі значною мірою залежить від правильного вибору та застосування методів і форм навчальної роботи. Метод навчання розглядається як спосіб упорядкованої взаємопов'язаної діяльності вчителя й учнів, спрямованої на розв'язання завдань освіти, виховання й розвитку учнів у процесі навчання. Форма навчання, у свою чергу, являє собою зовнішній бік організації навчального процесу, що визначає, коли, де, хто і як навчається.uk_UK
dc.format.extent211-214-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки,uk_UK
dc.subjectпедагогікаuk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.subjectметоди навчанняuk_UK
dc.subjectформи навчанняuk_UK
dc.subjectсловесний методuk_UK
dc.subjectнаочний методuk_UK
dc.titleПоняття методів та форм навчання в сучасній педагогічній науціuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, здобувачка освіти другого (магістерського) рівня освіти, група Гео-53 МОuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, старший лаборант кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, магістр географіїuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат географічних наук, доцентuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.references1. Лозова В.І., Троцко Г.В. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник. Харків: ОВС, 2002. 400 сuk_UK
dc.relation.references2. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. Київ: В.С.К., 2003. 192 с.uk_UK
dc.relation.references3. Пометун О.І., Пироженко Л.В. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А.П.Н., 2002. 136 с.uk_UK
dc.relation.references4. Коберник О.М. Проектна технологія: можливості застосування в освіті. Школа першого ступеня: теорія і практика. Переяслав-Хмельницький, 2012. Вип. 4. С. 44–48.uk_UK
dc.subject.udc911.373uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodyka.pdf697,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.