Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433| Title: | Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії |
| Authors: | Кулик, Катерина Потапова, Алла Геннадіївна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Кулик К., Потапова А. Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 188-189. |
| Conference/Event: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
| Issue Date: | Nov-2025 |
| Date of entry: | 26-Nov-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | ФОП Мажула Ю. М. |
| UDC: | 37.015.3:91 |
| Keywords: | пізнавальний інтерес географія |
| Page range: | 188-189 |
| Abstract: | Сьогодні пізнавальний інтерес – це не лише емоційне ставлення до навчального матеріалу, а й складна інтегративна характеристика особистості, що поєднує в собі мотиваційні, пізнавальні та вольові компоненти. З позиції сучасної педагогіки та психології він розглядається як рушійна сила навчання, що сприяє формуванню стійкої внутрішньої мотивації, позитивного ставлення до пізнання й саморозвитку. Практика показує, що в умовах традиційної побудови уроків географії, спостерігається зниження зацікавленості школярів, формалізм у сприйнятті навчального матеріалу, низький рівень залучення до пошукової й творчої діяльності. Це потребує педагогічного переосмислення та оновлення методичних підходів до організації навчального процесу. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433 |
| References (Ukraine): | Жемеров О. О., Блазун В. М. Сучасні технології навчання географії України : метод. посіб. для студ.-географів ВНЗ. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. 32 с. Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: методологічні, змістові та методичні засади : моногр. / за ред. проф. А. А. Сбруєвої. Суми, 2019. 432 с. Крилова Н. Б. Теоретико-прикладні основи формування інтересу до навчання. Педагогіка і психологія. 2006. № 2. С. 132–136 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.