Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433
Назва: Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії
Автори: Кулик, Катерина
Потапова, Алла Геннадіївна
Бібліографічний опис: Кулик К., Потапова А. Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 188-189.
Конференція/захід: Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів
Дата публікації: лис-2025
Дата внесення: 26-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ФОП Мажула Ю. М.
УДК: 37.015.3:91
Теми: пізнавальний інтерес
географія
Діапазон сторінок: 188-189
Короткий огляд (реферат): Сьогодні пізнавальний інтерес – це не лише емоційне ставлення до навчального матеріалу, а й складна інтегративна характеристика особистості, що поєднує в собі мотиваційні, пізнавальні та вольові компоненти. З позиції сучасної педагогіки та психології він розглядається як рушійна сила навчання, що сприяє формуванню стійкої внутрішньої мотивації, позитивного ставлення до пізнання й саморозвитку. Практика показує, що в умовах традиційної побудови уроків географії, спостерігається зниження зацікавленості школярів, формалізм у сприйнятті навчального матеріалу, низький рівень залучення до пошукової й творчої діяльності. Це потребує педагогічного переосмислення та оновлення методичних підходів до організації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433
Перелік літератури: Жемеров О. О., Блазун В. М. Сучасні технології навчання географії України : метод. посіб. для студ.-географів ВНЗ. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. 32 с.
Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: методологічні, змістові та методичні засади : моногр. / за ред. проф. А. А. Сбруєвої. Суми, 2019. 432 с.
Крилова Н. Б. Теоретико-прикладні основи формування інтересу до навчання. Педагогіка і психологія. 2006. № 2. С. 132–136
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kulyk.pdf762,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.