Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Катерина-
dc.contributor.authorПотапова, Алла Геннадіївна-
dc.date.accessioned2025-11-26T07:49:15Z-
dc.date.available2025-11-26T07:49:15Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.identifier.citationКулик К., Потапова А. Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 188-189.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433-
dc.description.abstractСьогодні пізнавальний інтерес – це не лише емоційне ставлення до навчального матеріалу, а й складна інтегративна характеристика особистості, що поєднує в собі мотиваційні, пізнавальні та вольові компоненти. З позиції сучасної педагогіки та психології він розглядається як рушійна сила навчання, що сприяє формуванню стійкої внутрішньої мотивації, позитивного ставлення до пізнання й саморозвитку. Практика показує, що в умовах традиційної побудови уроків географії, спостерігається зниження зацікавленості школярів, формалізм у сприйнятті навчального матеріалу, низький рівень залучення до пошукової й творчої діяльності. Це потребує педагогічного переосмислення та оновлення методичних підходів до організації навчального процесу.uk_UK
dc.format.extent188-189-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.titleДослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географіїuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю. М.uk_UK
dc.relation.referencesЖемеров О. О., Блазун В. М. Сучасні технології навчання географії України : метод. посіб. для студ.-географів ВНЗ. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. 32 с.uk_UK
dc.relation.referencesІнновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: методологічні, змістові та методичні засади : моногр. / за ред. проф. А. А. Сбруєвої. Суми, 2019. 432 с.uk_UK
dc.relation.referencesКрилова Н. Б. Теоретико-прикладні основи формування інтересу до навчання. Педагогіка і психологія. 2006. № 2. С. 132–136uk_UK
dc.subject.udc37.015.3:91uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kulyk.pdf762,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.