Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кулик, Катерина | - |
| dc.contributor.author | Потапова, Алла Геннадіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-26T07:49:15Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-26T07:49:15Z | - |
| dc.date.issued | 2025-11 | - |
| dc.identifier.citation | Кулик К., Потапова А. Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (м. Луцьк, 6–7 листопада 2025 р.) / за ред. Ю. М. Барського та В. Й. Лажніка, Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2025. С. 188-189. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29433 | - |
| dc.description.abstract | Сьогодні пізнавальний інтерес – це не лише емоційне ставлення до навчального матеріалу, а й складна інтегративна характеристика особистості, що поєднує в собі мотиваційні, пізнавальні та вольові компоненти. З позиції сучасної педагогіки та психології він розглядається як рушійна сила навчання, що сприяє формуванню стійкої внутрішньої мотивації, позитивного ставлення до пізнання й саморозвитку. Практика показує, що в умовах традиційної побудови уроків географії, спостерігається зниження зацікавленості школярів, формалізм у сприйнятті навчального матеріалу, низький рівень залучення до пошукової й творчої діяльності. Це потребує педагогічного переосмислення та оновлення методичних підходів до організації навчального процесу. | uk_UK |
| dc.format.extent | 188-189 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | пізнавальний інтерес | uk_UK |
| dc.subject | географія | uk_UK |
| dc.title | Дослідження рівня пізнавального інтересу та шляхів його формування на уроках географії | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю. М. | uk_UK |
| dc.relation.references | Жемеров О. О., Блазун В. М. Сучасні технології навчання географії України : метод. посіб. для студ.-географів ВНЗ. Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. 32 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: методологічні, змістові та методичні засади : моногр. / за ред. проф. А. А. Сбруєвої. Суми, 2019. 432 с. | uk_UK |
| dc.relation.references | Крилова Н. Б. Теоретико-прикладні основи формування інтересу до навчання. Педагогіка і психологія. 2006. № 2. С. 132–136 | uk_UK |
| dc.subject.udc | 37.015.3:91 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kulyk.pdf | 762,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.