Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335
Назва: Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення
Автори: Брушневська, Ірина Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Брушневська І.М. Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення. Українська логопедія в епоху змін: тези за матеріалами 1 Всеукраїнської науково-практичної конференції з логопедії 06 березня 2025 року. Кам’янець-Подільський, 2025. С. 15-19.
Конференція/захід: Українська логопедія в епоху змін
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 24-лис-2025
Видавництво: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Кам'янець-Подільський
УДК: 376.1-056.264:373.2
Теми: Педагогічне прогнозування
діти дошкільного віку із ЗНМ
комунікативний компонент мовленнєвої діяльності
корекційний процес
Діапазон сторінок: 15-19
Короткий огляд (реферат): Науковий аналіз проблеми моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення, зокрема, із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), передбачає виокремлення низки пріоритетних педагогічних умов, які уможливлюють ефективну побудову процесу його формування. Педагогічне прогнозування системної взаємодії всіх учасників корекційного процесу передбачає розуміння кінцевої мети довготривалої роботи з дошкільниками із ЗНМ - розвиток комунікативно активної мовної особистості. Система педагогічного впливу кожного фахівця закладу дошкільної освіти має індивідуальні особливості, сфери застосування, методи і прийоми, змістове наповнення. Водночас вона не є самостійною частиною роботи, що здійснюється за зачиненими дверима. Кожен педагогічний захід, спрямований на розвиток і корекцію дитини, є частиною єдиної системи. Саме тому системна взаємодія, взаємопроникнення і взаємодоповнення компонентів корекційної та комунікативної діяльності дозволяє досягти значних результатів у формуванні комунікативного компонента мовленнєвої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335
Перелік літератури: 1. Брушневська І.М. Модель формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Вип. 28. Т. 4. С. 308–314.
2. Брушневська І. М., Рібцун Ю. В. Психолого-педагогічна підтримка дітей п’ятого року життя із лексико-граматичними труднощами : навчально-методичний посібник. Луцьк. 2023. ФОП Мажула Ю.М. 240с.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bryshnevska_2025.pdf293,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.