Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335| Title: | Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення |
| Authors: | Брушневська, Ірина Миколаївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Брушневська І.М. Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення. Українська логопедія в епоху змін: тези за матеріалами 1 Всеукраїнської науково-практичної конференції з логопедії 06 березня 2025 року. Кам’янець-Подільський, 2025. С. 15-19. |
| Conference/Event: | Українська логопедія в епоху змін |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 24-Nov-2025 |
| Publisher: | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Кам'янець-Подільський |
| UDC: | 376.1-056.264:373.2 |
| Keywords: | Педагогічне прогнозування діти дошкільного віку із ЗНМ комунікативний компонент мовленнєвої діяльності корекційний процес |
| Page range: | 15-19 |
| Abstract: | Науковий аналіз проблеми моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення, зокрема, із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), передбачає виокремлення низки пріоритетних педагогічних умов, які уможливлюють ефективну побудову процесу його формування. Педагогічне прогнозування системної взаємодії всіх учасників корекційного процесу передбачає розуміння кінцевої мети довготривалої роботи з дошкільниками із ЗНМ - розвиток комунікативно активної мовної особистості. Система педагогічного впливу кожного фахівця закладу дошкільної освіти має індивідуальні особливості, сфери застосування, методи і прийоми, змістове наповнення. Водночас вона не є самостійною частиною роботи, що здійснюється за зачиненими дверима. Кожен педагогічний захід, спрямований на розвиток і корекцію дитини, є частиною єдиної системи. Саме тому системна взаємодія, взаємопроникнення і взаємодоповнення компонентів корекційної та комунікативної діяльності дозволяє досягти значних результатів у формуванні комунікативного компонента мовленнєвої діяльності. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335 |
| References (Ukraine): | 1. Брушневська І.М. Модель формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Вип. 28. Т. 4. С. 308–314. 2. Брушневська І. М., Рібцун Ю. В. Психолого-педагогічна підтримка дітей п’ятого року життя із лексико-граматичними труднощами : навчально-методичний посібник. Луцьк. 2023. ФОП Мажула Ю.М. 240с. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| bryshnevska_2025.pdf | 293,72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.