Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрушневська, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-24T13:03:23Z-
dc.date.available2025-11-24T13:03:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБрушневська І.М. Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення. Українська логопедія в епоху змін: тези за матеріалами 1 Всеукраїнської науково-практичної конференції з логопедії 06 березня 2025 року. Кам’янець-Подільський, 2025. С. 15-19.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335-
dc.description.abstractНауковий аналіз проблеми моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення, зокрема, із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), передбачає виокремлення низки пріоритетних педагогічних умов, які уможливлюють ефективну побудову процесу його формування. Педагогічне прогнозування системної взаємодії всіх учасників корекційного процесу передбачає розуміння кінцевої мети довготривалої роботи з дошкільниками із ЗНМ - розвиток комунікативно активної мовної особистості. Система педагогічного впливу кожного фахівця закладу дошкільної освіти має індивідуальні особливості, сфери застосування, методи і прийоми, змістове наповнення. Водночас вона не є самостійною частиною роботи, що здійснюється за зачиненими дверима. Кожен педагогічний захід, спрямований на розвиток і корекцію дитини, є частиною єдиної системи. Саме тому системна взаємодія, взаємопроникнення і взаємодоповнення компонентів корекційної та комунікативної діяльності дозволяє досягти значних результатів у формуванні комунікативного компонента мовленнєвої діяльності.uk_UK
dc.format.extent15-19-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнкаuk_UK
dc.subjectПедагогічне прогнозуванняuk_UK
dc.subjectдіти дошкільного віку із ЗНМuk_UK
dc.subjectкомунікативний компонент мовленнєвої діяльностіuk_UK
dc.subjectкорекційний процесuk_UK
dc.titleМоделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовленняuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceУкраїнська логопедія в епоху змін-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameКам'янець-Подільськийuk_UK
dc.relation.references1. Брушневська І.М. Модель формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Вип. 28. Т. 4. С. 308–314.uk_UK
dc.relation.references2. Брушневська І. М., Рібцун Ю. В. Психолого-педагогічна підтримка дітей п’ятого року життя із лексико-граматичними труднощами : навчально-методичний посібник. Луцьк. 2023. ФОП Мажула Ю.М. 240с.uk_UK
dc.subject.udc376.1-056.264:373.2uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bryshnevska_2025.pdf293,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.