Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Брушневська, Ірина Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T13:03:23Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T13:03:23Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Брушневська І.М. Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення. Українська логопедія в епоху змін: тези за матеріалами 1 Всеукраїнської науково-практичної конференції з логопедії 06 березня 2025 року. Кам’янець-Подільський, 2025. С. 15-19. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29335 | - |
| dc.description.abstract | Науковий аналіз проблеми моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення, зокрема, із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), передбачає виокремлення низки пріоритетних педагогічних умов, які уможливлюють ефективну побудову процесу його формування. Педагогічне прогнозування системної взаємодії всіх учасників корекційного процесу передбачає розуміння кінцевої мети довготривалої роботи з дошкільниками із ЗНМ - розвиток комунікативно активної мовної особистості. Система педагогічного впливу кожного фахівця закладу дошкільної освіти має індивідуальні особливості, сфери застосування, методи і прийоми, змістове наповнення. Водночас вона не є самостійною частиною роботи, що здійснюється за зачиненими дверима. Кожен педагогічний захід, спрямований на розвиток і корекцію дитини, є частиною єдиної системи. Саме тому системна взаємодія, взаємопроникнення і взаємодоповнення компонентів корекційної та комунікативної діяльності дозволяє досягти значних результатів у формуванні комунікативного компонента мовленнєвої діяльності. | uk_UK |
| dc.format.extent | 15-19 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UK |
| dc.subject | Педагогічне прогнозування | uk_UK |
| dc.subject | діти дошкільного віку із ЗНМ | uk_UK |
| dc.subject | комунікативний компонент мовленнєвої діяльності | uk_UK |
| dc.subject | корекційний процес | uk_UK |
| dc.title | Моделювання комунікативного розвитку дошкільників із порушеннями мовлення | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Українська логопедія в епоху змін | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Кам'янець-Подільський | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Брушневська І.М. Модель формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2020. Вип. 28. Т. 4. С. 308–314. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Брушневська І. М., Рібцун Ю. В. Психолого-педагогічна підтримка дітей п’ятого року життя із лексико-граматичними труднощами : навчально-методичний посібник. Луцьк. 2023. ФОП Мажула Ю.М. 240с. | uk_UK |
| dc.subject.udc | 376.1-056.264:373.2 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| bryshnevska_2025.pdf | 293,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.