Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29333| Title: | Розвивальні ігрові технології як засіб активізації мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами |
| Authors: | Брушневська, Ірина Миколаївна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Брушневська І. М. Розвивальні ігрові технології як засіб активізації мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами. Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти (13–14 травня 2025 р.). Харків, 2025. С. 59-62 |
| Conference/Event: | Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти |
| Issue Date: | 2025 |
| Date of entry: | 24-Nov-2025 |
| Publisher: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Харків |
| Keywords: | розвивальні ігрові технології розвиток мовлення порушення мовленнєвої діяльності діти з мовленнєвими труднощами |
| Page range: | 59-62 |
| Abstract: | Проблема розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку залишається однією з найбільш актуальних у сучасній педагогіці, не зважаючи на значні теоретичні та практичні доробки у цій галузі. Значення мови та мовлення у становленні особистості настільки суттєве, що питання їхнього формування займає чільне місце у вихованні. В період старшого дошкільного віку дитині потрібно оволодіти таким словниковим запасом, який дозволятиме їй спілкуватися з ровесниками та дорослими, успішно навчатися, розуміти літературу, тому у дошкільній педагогіці розвиток словника дитини є одним із самих важливих. Формування у дітей граматичної, лексичної та фонетичної сторін мови є одним з найважливіших завдань в системі спеціальної освіти. Правильне мовлення є показником сформованості особистості, її готовності до навчання в школі, запорукою засвоєння письма та читання. Тому вихованню правильного мовлення в старшому дошкільному віці приділяється особлива увага. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29333 |
| References (Ukraine): | 1. Бистранівська О.С. Особливості використання ігрової діяльності в процесі корекції мовлення дітей дошкільного віку. Збірник наукових праць. Частина 4, 2010. С. 14-19. 2. Брушневська І.М. Методичні аспекти використання розвивальних ігрових технологій в логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Інклюзія і суспільство. 2024, 1 (6), с. 12-17. DOI https://doi.org/10.32782/2787-5137-2024-1-2 3. Паламарчук В.Ф. Першооснови педагогічної інноватики. Т.1. Київ: Знання України, 2015. 420 с. |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 12_2025.pdf | 294,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.