Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрушневська, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-11-24T12:58:59Z-
dc.date.available2025-11-24T12:58:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБрушневська І. М. Розвивальні ігрові технології як засіб активізації мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами. Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти (13–14 травня 2025 р.). Харків, 2025. С. 59-62uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29333-
dc.description.abstractПроблема розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку залишається однією з найбільш актуальних у сучасній педагогіці, не зважаючи на значні теоретичні та практичні доробки у цій галузі. Значення мови та мовлення у становленні особистості настільки суттєве, що питання їхнього формування займає чільне місце у вихованні. В період старшого дошкільного віку дитині потрібно оволодіти таким словниковим запасом, який дозволятиме їй спілкуватися з ровесниками та дорослими, успішно навчатися, розуміти літературу, тому у дошкільній педагогіці розвиток словника дитини є одним із самих важливих. Формування у дітей граматичної, лексичної та фонетичної сторін мови є одним з найважливіших завдань в системі спеціальної освіти. Правильне мовлення є показником сформованості особистості, її готовності до навчання в школі, запорукою засвоєння письма та читання. Тому вихованню правильного мовлення в старшому дошкільному віці приділяється особлива увага.uk_UK
dc.format.extent59-62-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиuk_UK
dc.subjectрозвивальні ігрові технологіїuk_UK
dc.subjectрозвиток мовленняuk_UK
dc.subjectпорушення мовленнєвої діяльностіuk_UK
dc.subjectдіти з мовленнєвими труднощамиuk_UK
dc.titleРозвивальні ігрові технології як засіб активізації мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощамиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceФормування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameХарківuk_UK
dc.relation.references1. Бистранівська О.С. Особливості використання ігрової діяльності в процесі корекції мовлення дітей дошкільного віку. Збірник наукових праць. Частина 4, 2010. С. 14-19.uk_UK
dc.relation.references2. Брушневська І.М. Методичні аспекти використання розвивальних ігрових технологій в логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Інклюзія і суспільство. 2024, 1 (6), с. 12-17. DOI https://doi.org/10.32782/2787-5137-2024-1-2uk_UK
dc.relation.references3. Паламарчук В.Ф. Першооснови педагогічної інноватики. Т.1. Київ: Знання України, 2015. 420 с.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12_2025.pdf294,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.