Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29333| Назва: | Розвивальні ігрові технології як засіб активізації мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами |
| Автори: | Брушневська, Ірина Миколаївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Брушневська І. М. Розвивальні ігрові технології як засіб активізації мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими труднощами. Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти (13–14 травня 2025 р.). Харків, 2025. С. 59-62 |
| Конференція/захід: | Формування життєвої компетентності осіб з особливими освітніми потребами в системі позашкільної, спеціальної та інклюзивної освіти |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 24-лис-2025 |
| Видавництво: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Харків |
| Теми: | розвивальні ігрові технології розвиток мовлення порушення мовленнєвої діяльності діти з мовленнєвими труднощами |
| Діапазон сторінок: | 59-62 |
| Короткий огляд (реферат): | Проблема розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку залишається однією з найбільш актуальних у сучасній педагогіці, не зважаючи на значні теоретичні та практичні доробки у цій галузі. Значення мови та мовлення у становленні особистості настільки суттєве, що питання їхнього формування займає чільне місце у вихованні. В період старшого дошкільного віку дитині потрібно оволодіти таким словниковим запасом, який дозволятиме їй спілкуватися з ровесниками та дорослими, успішно навчатися, розуміти літературу, тому у дошкільній педагогіці розвиток словника дитини є одним із самих важливих. Формування у дітей граматичної, лексичної та фонетичної сторін мови є одним з найважливіших завдань в системі спеціальної освіти. Правильне мовлення є показником сформованості особистості, її готовності до навчання в школі, запорукою засвоєння письма та читання. Тому вихованню правильного мовлення в старшому дошкільному віці приділяється особлива увага. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29333 |
| Перелік літератури: | 1. Бистранівська О.С. Особливості використання ігрової діяльності в процесі корекції мовлення дітей дошкільного віку. Збірник наукових праць. Частина 4, 2010. С. 14-19. 2. Брушневська І.М. Методичні аспекти використання розвивальних ігрових технологій в логопедичній роботі з дітьми старшого дошкільного віку. Інклюзія і суспільство. 2024, 1 (6), с. 12-17. DOI https://doi.org/10.32782/2787-5137-2024-1-2 3. Паламарчук В.Ф. Першооснови педагогічної інноватики. Т.1. Київ: Знання України, 2015. 420 с. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 12_2025.pdf | 294,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.