Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29325Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Панченко, Вікторія Валеріївна | - |
| dc.contributor.author | Радавська, Оксана Мстиславівна | - |
| dc.contributor.author | Онищенко, Ірина Анатоліївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T12:10:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T12:10:08Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Панченко В. В., Радавська О.М., Онищенко І. А. Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студентів природничо-математичних спеціальностей у вивченні іноземних мов. Педагогічна Академія: наукові записки. № 22 / 2025. С. 1-18. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17188084 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29325 | - |
| dc.description.abstract | Мета – продемонструвати, як гейміфікація підвищує мотивацію студентів природничо-математичних спеціальностей у вивченні іноземних мов. Методи, які були застосовані у дослідженні: аналітико-описовий огляд і систематизація публікацій і практик; порівняльний аналіз функціоналу платформ; побудова узагальнювальної таблиці вигід для студентів, викладачів і закладів вищої освіти; адаптація п’ятиетапної моделі планування гейміфікації (аудиторія – цілі – структура досвіду – ресурси – впровадження) до умов університетського курсу; кейс-орієнтований опис процедур. Результати. В дослідженні уточнено сутність гейміфікації як інтеграції ігрових механік у навчальні активності; визначено цілі застосування елементів гейміфікації в навчанні іноземних мов (підвищення залученості, ретенції знань, дисципліни, співпраці). Сформовано узагальнену таблицю переваг для трьох груп: студенти, викладачі, заклади вищої освіти (мотивація, миттєвий фідбек, зменшення стресу; аналітика для викладача; успішність, відвідуваність і імідж закладів вищої освіти), а також окреслено обмеження. Надано конкретний розбір платформ геймікованих інструментів: Kahoot! – аудиторні вікторини з рейтингами й швидким фідбеком; Duolingo – індивідуальна траєкторія з XP (балами), значками, лігами тощо; Quizlet – набори карток і режими для лексики й термінології. Для кожного інструмента виділено дидактичну роль, сильні сторони й обмеження. Рекомендовано п’ять кроків впровадження гейміфікованих інструментів в навчання студентів природничо-математичних спеціальностей: (1) профіль аудиторії й формат (пари/самостійна робота); (2) вимірні навчальні цілі (лексика, граматика, аудіювання, відвідуваність); (3) структура досвіду (турнір, рівні, бали, лідерборд, чергування інструментів); (4) добір ресурсів (Kahoot! для контролю тем, Quizlet для фахової лексики, Duolingo Classroom для регулярності); (5) правила гри, нарахування балів, демо-гра, регулярна аналітика й фідбек. Практична значущість результатів дослідження. Стаття надає готовий до застосування шаблон впровадження гейміфікації у курс іноземної мови для немовних спеціальностей: чіткі кроки планування, правила оцінювання/балів, підбір інструментів під цілі модуля, зразки кейсів і таблицю вигід для різних стейкхолдерів. Ключові слова: ігрові техніки, конкурси, бали, цифрові платформи, мотивація студентів, оцінювання, залученість до навчання. | uk_UK |
| dc.format.extent | 1-18 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.relation.ispartofseries | 22; | - |
| dc.subject | ігрові техніки | uk_UK |
| dc.subject | конкурси | uk_UK |
| dc.subject | бали | uk_UK |
| dc.subject | цифрові платформи | uk_UK |
| dc.subject | мотивація студентів | uk_UK |
| dc.subject | оцінювання | uk_UK |
| dc.subject | залученість до навчання | uk_UK |
| dc.title | Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студентів природничо-математичних спеціальностей у вивченні іноземних мов | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.5281/zenodo.17188084 | - |
| dc.citation.issue | 22 | - |
| dc.citation.journalTitle | Педагогічна Академія: наукові записки | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.subject.udc | 378:37.02:81’243:004 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| panchenko_radavska.pdf | 405 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.