Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанченко, Вікторія Валеріївна-
dc.contributor.authorРадавська, Оксана Мстиславівна-
dc.contributor.authorОнищенко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-11-24T12:10:08Z-
dc.date.available2025-11-24T12:10:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПанченко В. В., Радавська О.М., Онищенко І. А. Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студентів природничо-математичних спеціальностей у вивченні іноземних мов. Педагогічна Академія: наукові записки. № 22 / 2025. С. 1-18. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.17188084uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29325-
dc.description.abstractМета – продемонструвати, як гейміфікація підвищує мотивацію студентів природничо-математичних спеціальностей у вивченні іноземних мов. Методи, які були застосовані у дослідженні: аналітико-описовий огляд і систематизація публікацій і практик; порівняльний аналіз функціоналу платформ; побудова узагальнювальної таблиці вигід для студентів, викладачів і закладів вищої освіти; адаптація п’ятиетапної моделі планування гейміфікації (аудиторія – цілі – структура досвіду – ресурси – впровадження) до умов університетського курсу; кейс-орієнтований опис процедур. Результати. В дослідженні уточнено сутність гейміфікації як інтеграції ігрових механік у навчальні активності; визначено цілі застосування елементів гейміфікації в навчанні іноземних мов (підвищення залученості, ретенції знань, дисципліни, співпраці). Сформовано узагальнену таблицю переваг для трьох груп: студенти, викладачі, заклади вищої освіти (мотивація, миттєвий фідбек, зменшення стресу; аналітика для викладача; успішність, відвідуваність і імідж закладів вищої освіти), а також окреслено обмеження. Надано конкретний розбір платформ геймікованих інструментів: Kahoot! – аудиторні вікторини з рейтингами й швидким фідбеком; Duolingo – індивідуальна траєкторія з XP (балами), значками, лігами тощо; Quizlet – набори карток і режими для лексики й термінології. Для кожного інструмента виділено дидактичну роль, сильні сторони й обмеження. Рекомендовано п’ять кроків впровадження гейміфікованих інструментів в навчання студентів природничо-математичних спеціальностей: (1) профіль аудиторії й формат (пари/самостійна робота); (2) вимірні навчальні цілі (лексика, граматика, аудіювання, відвідуваність); (3) структура досвіду (турнір, рівні, бали, лідерборд, чергування інструментів); (4) добір ресурсів (Kahoot! для контролю тем, Quizlet для фахової лексики, Duolingo Classroom для регулярності); (5) правила гри, нарахування балів, демо-гра, регулярна аналітика й фідбек. Практична значущість результатів дослідження. Стаття надає готовий до застосування шаблон впровадження гейміфікації у курс іноземної мови для немовних спеціальностей: чіткі кроки планування, правила оцінювання/балів, підбір інструментів під цілі модуля, зразки кейсів і таблицю вигід для різних стейкхолдерів. Ключові слова: ігрові техніки, конкурси, бали, цифрові платформи, мотивація студентів, оцінювання, залученість до навчання.uk_UK
dc.format.extent1-18-
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseries22;-
dc.subjectігрові технікиuk_UK
dc.subjectконкурсиuk_UK
dc.subjectбалиuk_UK
dc.subjectцифрові платформиuk_UK
dc.subjectмотивація студентівuk_UK
dc.subjectоцінюванняuk_UK
dc.subjectзалученість до навчанняuk_UK
dc.titleГейміфікація як інструмент підвищення мотивації студентів природничо-математичних спеціальностей у вивченні іноземних мовuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5281/zenodo.17188084-
dc.citation.issue22-
dc.citation.journalTitleПедагогічна Академія: наукові записки-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc378:37.02:81’243:004uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
panchenko_radavska.pdf405 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.