Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29244
Назва: Маркетингова стратегія туристичного підприємства (за матеріалами туристичного оператора «ДЖОІН АП»
Автори: Качковська, Вікторія Олександрівна
Приналежність: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
242 Туризм
Бібліографічний опис: Качковська В. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства (за матеріалами туристичного оператора «ДЖОІН АП» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 242 Туризм / наук. кер. Т. П. Безсмертнюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 19-лис-2025
Країна (код): UA
Науковий керівник: Безсмертнюк, Тарас Петрович
Теми: маркетингові стратегії
туристичне підприємство
туристичний оператор
стратегічний маркетинг
маркетингове управління
Короткий огляд (реферат): Бакалаврська робота присвячена дослідженню маркетингових стратегій туроператора, загальному аналізу діяльності туристичного оператора, а також розробці пропозицій щодо удосконалення маркетингових стратегій в умовах сучасного господарювання на базі туристичного оператора «ДЖОІН АП»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29244
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kachkovska_2024.pdf1,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.