Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29244
Title: Маркетингова стратегія туристичного підприємства (за матеріалами туристичного оператора «ДЖОІН АП»
Authors: Качковська, Вікторія Олександрівна
Affiliation: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
242 Туризм
Bibliographic description (Ukraine): Качковська В. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства (за матеріалами туристичного оператора «ДЖОІН АП» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 242 Туризм / наук. кер. Т. П. Безсмертнюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 19-Nov-2025
Country (code): UA
Supervisor: Безсмертнюк, Тарас Петрович
Keywords: маркетингові стратегії
туристичне підприємство
туристичний оператор
стратегічний маркетинг
маркетингове управління
Abstract: Бакалаврська робота присвячена дослідженню маркетингових стратегій туроператора, загальному аналізу діяльності туристичного оператора, а також розробці пропозицій щодо удосконалення маркетингових стратегій в умовах сучасного господарювання на базі туристичного оператора «ДЖОІН АП»
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29244
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FGEO_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kachkovska_2024.pdf1,92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.