Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБезсмертнюк, Тарас Петрович-
dc.contributor.authorКачковська, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-11-19T15:33:18Z-
dc.date.available2025-11-19T15:33:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКачковська В. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства (за матеріалами туристичного оператора «ДЖОІН АП» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 242 Туризм / наук. кер. Т. П. Безсмертнюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29244-
dc.description.abstractБакалаврська робота присвячена дослідженню маркетингових стратегій туроператора, загальному аналізу діяльності туристичного оператора, а також розробці пропозицій щодо удосконалення маркетингових стратегій в умовах сучасного господарювання на базі туристичного оператора «ДЖОІН АП»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UK
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UK
dc.subjectтуристичний операторuk_UK
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UK
dc.titleМаркетингова стратегія туристичного підприємства (за матеріалами туристичного оператора «ДЖОІН АП»uk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation242 Туризмuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kachkovska_2024.pdf1,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.