Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29242
Title: Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території
Authors: Дубік, Віталій Ярославович
Affiliation: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
242 Туризм
Bibliographic description (Ukraine): Дубік В. Я. Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 242 Туризм / наук. кер. О. В. Ільїна ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 19-Nov-2025
Country (code): UA
Supervisor: Ільїна, Ольга Вікторівна
Keywords: брендинг
туризм
імідж
туристична привабивість
Abstract: Здійснений аналіз сучасного стану, динаміки, проблем і перспектив розвитку брендингу в Україні як важливого інструмента підвищення туристичної привабливості території. Проаналізовано світовий досвід брендингу території; розглянуто і охарактеризовано український досвід орендування. Визначено ресурсне забезпечення брендингу в Україні. Визначено інноваційні способи просування та популяризації України на світовому ринку. Зʼясовані основні проблеми та перспективи реалізації брендингу.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29242
Content type: Bachelor Thesis
Appears in Collections:FGEO_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dybik_2024.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.