Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29242
Назва: Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території
Автори: Дубік, Віталій Ярославович
Приналежність: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
242 Туризм
Бібліографічний опис: Дубік В. Я. Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 242 Туризм / наук. кер. О. В. Ільїна ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 19-лис-2025
Країна (код): UA
Науковий керівник: Ільїна, Ольга Вікторівна
Теми: брендинг
туризм
імідж
туристична привабивість
Короткий огляд (реферат): Здійснений аналіз сучасного стану, динаміки, проблем і перспектив розвитку брендингу в Україні як важливого інструмента підвищення туристичної привабливості території. Проаналізовано світовий досвід брендингу території; розглянуто і охарактеризовано український досвід орендування. Визначено ресурсне забезпечення брендингу в Україні. Визначено інноваційні способи просування та популяризації України на світовому ринку. Зʼясовані основні проблеми та перспективи реалізації брендингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29242
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybik_2024.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.