Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorІльїна, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorДубік, Віталій Ярославович-
dc.date.accessioned2025-11-19T15:13:50Z-
dc.date.available2025-11-19T15:13:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДубік В. Я. Брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 242 Туризм / наук. кер. О. В. Ільїна ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29242-
dc.description.abstractЗдійснений аналіз сучасного стану, динаміки, проблем і перспектив розвитку брендингу в Україні як важливого інструмента підвищення туристичної привабливості території. Проаналізовано світовий досвід брендингу території; розглянуто і охарактеризовано український досвід орендування. Визначено ресурсне забезпечення брендингу в Україні. Визначено інноваційні способи просування та популяризації України на світовому ринку. Зʼясовані основні проблеми та перспективи реалізації брендингу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectтуристична привабивістьuk_UK
dc.titleБрендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості територіїuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation242 Туризмuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybik_2024.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.