Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29231
Назва: Кейтеринг як інноваційна стратегія розвитку ресторанного бізнесу в Україні: аналіз тенденцій, викликів та перспектив
Автори: Третякова, Софія Сергіївна
Приналежність: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
241 Готельно-ресторанна справа
Бібліографічний опис: Третякова С. С. Кейтеринг як інноваційна стратегія розвитку ресторанного бізнесу в Україні: аналіз тенденцій, викликів та перспектив : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. В. Тищук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 42 с.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 19-лис-2025
Країна (код): UA
Науковий керівник: Тищук, Інна Володимирівна
Теми: кейтеринг
стратегія
ресторанний бізнес
інновації
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено теоретичні аспекти розвитку кейтерингу як інноваційної стратегії розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Проведено аналіз сучасних тенденцій, викликів та перспектив розвитку кейтерингових послуг у контексті українського ресторанного ринку. Проаналізовано підприємства, що вже надають кейтерингові послуги. Особлива увага приділяється використанню інноваційних підходів та технологій у кейтеринговій діяльності, а також аналізу споживчих вподобань і потреб у цій сфері. Досліджено основні аспекти розвитку кейтерингових послуг ресторану «Сулі–Гулі».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29231
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tretjakova_2024.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.