Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29062
Назва: Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у молоді в контексті особистісного зростання
Автори: Минюк, Руслан Юрійович
Приналежність: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Бібліографічний опис: Минюк Р. Ю. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у молоді в контексті особистісного зростання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 69 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Магдисюк, Людмила Іванівна
Теми: емоційний інтелект
професійна підготовка
молодь
емоційна компетентність
емоційна сфера
розвиток
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження вивчення та аналіз розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності у молоді. У першому розділі визначено поняття емоційного інтелекту та емоційної компетентності, розглянуто їхню роль у сучасній психологічній науці та особливості розвитку емоційної сфери молоді. Окрема увага приділяється впливу емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. У другому розділі надається огляд методик, які використовувалися для проведення діагностики рівня емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Виявлено актуальний стан та рівень розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Отримані емпіричні дані проаналізовано та використано у наступному етапі магістерської роботи. У третьому розділі магістерської роботи описана програма розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Також проаналізовано результативність цієї програми. Висновки магістерської роботи включають чітке викладення теоретичних та практичних результатів дослідження даної проблеми. Перспективою подальшої роботи є вдосконалення програми розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у тому, що їхні основні положення та висновки можуть бути застосовані в діяльності, спрямованій на покращення розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29062
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
myniuk_2025.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.