Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29062Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Магдисюк, Людмила Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Минюк, Руслан Юрійович | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T11:55:51Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-13T11:55:51Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Минюк Р. Ю. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у молоді в контексті особистісного зростання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 69 с. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29062 | - |
| dc.description.abstract | Мета дослідження вивчення та аналіз розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності у молоді. У першому розділі визначено поняття емоційного інтелекту та емоційної компетентності, розглянуто їхню роль у сучасній психологічній науці та особливості розвитку емоційної сфери молоді. Окрема увага приділяється впливу емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. У другому розділі надається огляд методик, які використовувалися для проведення діагностики рівня емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Виявлено актуальний стан та рівень розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Отримані емпіричні дані проаналізовано та використано у наступному етапі магістерської роботи. У третьому розділі магістерської роботи описана програма розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Також проаналізовано результативність цієї програми. Висновки магістерської роботи включають чітке викладення теоретичних та практичних результатів дослідження даної проблеми. Перспективою подальшої роботи є вдосконалення програми розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у тому, що їхні основні положення та висновки можуть бути застосовані в діяльності, спрямованій на покращення розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UK |
| dc.subject | молодь | uk_UK |
| dc.subject | емоційна компетентність | uk_UK |
| dc.subject | емоційна сфера | uk_UK |
| dc.subject | розвиток | uk_UK |
| dc.title | Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у молоді в контексті особистісного зростання | uk_UK |
| dc.type | Master Thesis | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | Кафедра практичної психології та психодіагностики | uk_UK |
| dc.contributor.affiliation | 053 Психологія | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| myniuk_2025.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.