Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29062
Title: Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у молоді в контексті особистісного зростання
Authors: Минюк, Руслан Юрійович
Affiliation: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Минюк Р. Ю. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту у молоді в контексті особистісного зростання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Л. І. Магдисюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 69 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 13-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Магдисюк, Людмила Іванівна
Keywords: емоційний інтелект
професійна підготовка
молодь
емоційна компетентність
емоційна сфера
розвиток
Abstract: Мета дослідження вивчення та аналіз розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності у молоді. У першому розділі визначено поняття емоційного інтелекту та емоційної компетентності, розглянуто їхню роль у сучасній психологічній науці та особливості розвитку емоційної сфери молоді. Окрема увага приділяється впливу емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. У другому розділі надається огляд методик, які використовувалися для проведення діагностики рівня емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Виявлено актуальний стан та рівень розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Отримані емпіричні дані проаналізовано та використано у наступному етапі магістерської роботи. У третьому розділі магістерської роботи описана програма розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Також проаналізовано результативність цієї програми. Висновки магістерської роботи включають чітке викладення теоретичних та практичних результатів дослідження даної проблеми. Перспективою подальшої роботи є вдосконалення програми розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у тому, що їхні основні положення та висновки можуть бути застосовані в діяльності, спрямованій на покращення розвитку емоційного інтелекту та емоційної компетентності молоді.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29062
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
myniuk_2025.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.