Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29056
Title: Сучасні інформаційні технології в маркетингу як інструмент антикризової стратегії підприємства
Authors: Милько, Інна Петрівна
Вавдіюк, Наталія Юріївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Милько І., Вавдіюк Н. Сучасні інформаційні технології в маркетингу як інструмент антикризової стратегії підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2025. № 2(42). С. 182–190. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2025-02-182-190
Journal/Collection: Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки
Issue: 2(42)
Issue Date: 9-Jun-2025
Date of entry: 13-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
UDC: 339.138:005.21]:004
JEL: М31
L86
Keywords: антикризова стратегія
сучасні інформаційні технології
інтернет-маркетинг
криза
Page range: 182-190
Abstract: Вступ. В умовах сучасної економічної нестабільності та глобальних кризових явищ підприємства змушені шукати нові підходи до збереження та зміцнення своїх позицій на ринку. Одним із найефективніших напрямів формування антикризової стратегії є впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову діяльність. Метою статті є дослідження ролі сучасних інформаційних технологій у формуванні та реалізації антикризової маркетингової стратегії підприємства. Методи. Використання методів аналізу та синтезу, порівняння і теоретичного узагальнення дозволило дослідити особливості застосування сучасних інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств в умовах кризи, а також обґрунтувати їх роль як ефективного інструменту антикризової стратегії. Результати. У статті визначено сутність антикризового управління в контексті управління стратегічними можливостями підприємства, описано класифікацію сучасних інформаційних технологій в маркетингу, охарактеризовано особливості, переваги та недоліки інтернет-маркетингу як елементу антикризової маркетингової стратегії підприємства. Висновки. Сучасні інформаційні технології як інструмент антикризової стратегії підприємства забезпечують гнучкість, оперативність і точність маркетингових рішень в умовах нестабільності. Впровадження цифрових інструментів дозволяє ефективно адаптуватися до змін ринку, оптимізувати витрати і підвищувати конкурентоспроможність.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29056
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mylko_vavdiiuk.pdf438,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.