Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29056
Назва: Сучасні інформаційні технології в маркетингу як інструмент антикризової стратегії підприємства
Автори: Милько, Інна Петрівна
Вавдіюк, Наталія Юріївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Милько І., Вавдіюк Н. Сучасні інформаційні технології в маркетингу як інструмент антикризової стратегії підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2025. № 2(42). С. 182–190. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2025-02-182-190
Журнал/збірник: Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 2(42)
Дата публікації: 9-чер-2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138:005.21]:004
JEL: М31
L86
Теми: антикризова стратегія
сучасні інформаційні технології
інтернет-маркетинг
криза
Діапазон сторінок: 182-190
Короткий огляд (реферат): Вступ. В умовах сучасної економічної нестабільності та глобальних кризових явищ підприємства змушені шукати нові підходи до збереження та зміцнення своїх позицій на ринку. Одним із найефективніших напрямів формування антикризової стратегії є впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову діяльність. Метою статті є дослідження ролі сучасних інформаційних технологій у формуванні та реалізації антикризової маркетингової стратегії підприємства. Методи. Використання методів аналізу та синтезу, порівняння і теоретичного узагальнення дозволило дослідити особливості застосування сучасних інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств в умовах кризи, а також обґрунтувати їх роль як ефективного інструменту антикризової стратегії. Результати. У статті визначено сутність антикризового управління в контексті управління стратегічними можливостями підприємства, описано класифікацію сучасних інформаційних технологій в маркетингу, охарактеризовано особливості, переваги та недоліки інтернет-маркетингу як елементу антикризової маркетингової стратегії підприємства. Висновки. Сучасні інформаційні технології як інструмент антикризової стратегії підприємства забезпечують гнучкість, оперативність і точність маркетингових рішень в умовах нестабільності. Впровадження цифрових інструментів дозволяє ефективно адаптуватися до змін ринку, оптимізувати витрати і підвищувати конкурентоспроможність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29056
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mylko_vavdiiuk.pdf438,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.