Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29056
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМилько, Інна Петрівна-
dc.contributor.authorВавдіюк, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-11-13T10:22:18Z-
dc.date.available2025-11-13T10:22:18Z-
dc.date.issued2025-06-09-
dc.date.submitted2025-05-31-
dc.identifier.citationМилько І., Вавдіюк Н. Сучасні інформаційні технології в маркетингу як інструмент антикризової стратегії підприємства. Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки. 2025. № 2(42). С. 182–190. DOI: https://doi.org/10.29038/2786-4618-2025-02-182-190uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29056-
dc.description.abstractВступ. В умовах сучасної економічної нестабільності та глобальних кризових явищ підприємства змушені шукати нові підходи до збереження та зміцнення своїх позицій на ринку. Одним із найефективніших напрямів формування антикризової стратегії є впровадження сучасних інформаційних технологій у маркетингову діяльність. Метою статті є дослідження ролі сучасних інформаційних технологій у формуванні та реалізації антикризової маркетингової стратегії підприємства. Методи. Використання методів аналізу та синтезу, порівняння і теоретичного узагальнення дозволило дослідити особливості застосування сучасних інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств в умовах кризи, а також обґрунтувати їх роль як ефективного інструменту антикризової стратегії. Результати. У статті визначено сутність антикризового управління в контексті управління стратегічними можливостями підприємства, описано класифікацію сучасних інформаційних технологій в маркетингу, охарактеризовано особливості, переваги та недоліки інтернет-маркетингу як елементу антикризової маркетингової стратегії підприємства. Висновки. Сучасні інформаційні технології як інструмент антикризової стратегії підприємства забезпечують гнучкість, оперативність і точність маркетингових рішень в умовах нестабільності. Впровадження цифрових інструментів дозволяє ефективно адаптуватися до змін ринку, оптимізувати витрати і підвищувати конкурентоспроможність.uk_UK
dc.format.extent182-190-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectантикризова стратегіяuk_UK
dc.subjectсучасні інформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UK
dc.subjectкризаuk_UK
dc.titleСучасні інформаційні технології в маркетингу як інструмент антикризової стратегії підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue2(42)-
dc.citation.journalTitleЕкономічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.jelМ31uk_UK
dc.subject.jelL86uk_UK
dc.subject.udc339.138:005.21]:004uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mylko_vavdiiuk.pdf438,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.