Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048| Назва: | Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру |
| Автори: | Луканьова, Людмила Олексіївна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти |
| Бібліографічний опис: | Луканьова, Л. (2025). Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру. Intellectual capital is the foundation of innovative development. 2025. Book 38. Part 3. 96–107. https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014 |
| Дата публікації: | бер-2025 |
| Дата подання: | лют-2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Країна (код): | DE |
| Місце видання, проведення: | Німеччина, Карлсруе/Germany, Karlsruhe |
| DOI: | https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014 |
| Теми: | Мовлення та комунікація communication розлади аутистичного спектру (РАС) social interaction |
| Серія/номер: | Інтелектуальний капітал - фундамент інноваційного розвитку '2025;Book 38. Part 3 |
| Короткий огляд (реферат): | Speech and communication are the foundation of social interaction. For most people, mastering communication skills is usually not difficult. However, persons with autistic spectrum disorders (races) cannot fully use speech for communication. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048 |
| Перелік літератури: | 1. Базима Н. Особливості невербальної та вербальної комунікації у дітей з аутизмом / Н. Базима, О.Мороз // Логопедія. – 2013. – №4. – С. 3-8. 2. Гладун Т. Розвиток соціальності дітей з розладами аутичного спектру: соціально-педагогічний дискурс проблеми / Т.Гладун. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2015. – No8. – С. 294–302. 3. Guralnick M. A framework for change in early childhood inclusion. In M. Guralnick (Ed.), Early Childhood inclusion: Focus on change. Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. 2001. P. 3–35. 4. Скрипник Т. Феноменологія аутизму: Монографія. / Т.Скрипник. – К.: Фенікс, 2010. – 320 с. |
| Тип вмісту: | Book Chapter |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| sge38-03-05-014.pdf | 491,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.