Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048
Назва: Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру
Автори: Луканьова, Людмила Олексіївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
Бібліографічний опис: Луканьова, Л. (2025). Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру. Intellectual capital is the foundation of innovative development. 2025. Book 38. Part 3. 96–107. https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014
Дата публікації: бер-2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Країна (код): DE
Місце видання, проведення: Німеччина, Карлсруе/Germany, Karlsruhe
DOI: https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014
Теми: Мовлення та комунікація
communication
розлади аутистичного спектру (РАС)
social interaction
Серія/номер: Інтелектуальний капітал - фундамент інноваційного розвитку '2025;Book 38. Part 3
Короткий огляд (реферат): Speech and communication are the foundation of social interaction. For most people, mastering communication skills is usually not difficult. However, persons with autistic spectrum disorders (races) cannot fully use speech for communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048
Перелік літератури: 1. Базима Н. Особливості невербальної та вербальної комунікації у дітей з аутизмом / Н. Базима, О.Мороз // Логопедія. – 2013. – №4. – С. 3-8.
2. Гладун Т. Розвиток соціальності дітей з розладами аутичного спектру: соціально-педагогічний дискурс проблеми / Т.Гладун. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2015. – No8. – С. 294–302.
3. Guralnick M. A framework for change in early childhood inclusion. In M. Guralnick (Ed.), Early Childhood inclusion: Focus on change. Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. 2001. P. 3–35.
4. Скрипник Т. Феноменологія аутизму: Монографія. / Т.Скрипник. – К.: Фенікс, 2010. – 320 с.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sge38-03-05-014.pdf491,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.