Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуканьова, Людмила Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-11-13T09:50:06Z-
dc.date.available2025-11-13T09:50:06Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.date.submitted2025-02-
dc.identifier.citationЛуканьова, Л. (2025). Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру. Intellectual capital is the foundation of innovative development. 2025. Book 38. Part 3. 96–107. https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048-
dc.description.abstractSpeech and communication are the foundation of social interaction. For most people, mastering communication skills is usually not difficult. However, persons with autistic spectrum disorders (races) cannot fully use speech for communication.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнтелектуальний капітал - фундамент інноваційного розвитку '2025;Book 38. Part 3-
dc.subjectМовлення та комунікаціяuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectрозлади аутистичного спектру (РАС)uk_UK
dc.subjectsocial interactionuk_UK
dc.titleМовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектруuk_UK
dc.typeBook Chapteruk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освітиuk_UK
dc.coverage.countryDEuk_UK
dc.coverage.placenameНімеччина, Карлсруе/Germany, Karlsruheuk_UK
dc.relation.references1. Базима Н. Особливості невербальної та вербальної комунікації у дітей з аутизмом / Н. Базима, О.Мороз // Логопедія. – 2013. – №4. – С. 3-8.uk_UK
dc.relation.references2. Гладун Т. Розвиток соціальності дітей з розладами аутичного спектру: соціально-педагогічний дискурс проблеми / Т.Гладун. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2015. – No8. – С. 294–302.uk_UK
dc.relation.references3. Guralnick M. A framework for change in early childhood inclusion. In M. Guralnick (Ed.), Early Childhood inclusion: Focus on change. Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. 2001. P. 3–35.uk_UK
dc.relation.references4. Скрипник Т. Феноменологія аутизму: Монографія. / Т.Скрипник. – К.: Фенікс, 2010. – 320 с.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sge38-03-05-014.pdf491,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.