Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Луканьова, Людмила Олексіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-13T09:50:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-13T09:50:06Z | - |
| dc.date.issued | 2025-03 | - |
| dc.date.submitted | 2025-02 | - |
| dc.identifier.citation | Луканьова, Л. (2025). Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру. Intellectual capital is the foundation of innovative development. 2025. Book 38. Part 3. 96–107. https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29048 | - |
| dc.description.abstract | Speech and communication are the foundation of social interaction. For most people, mastering communication skills is usually not difficult. However, persons with autistic spectrum disorders (races) cannot fully use speech for communication. | uk_UK |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.relation.ispartofseries | Інтелектуальний капітал - фундамент інноваційного розвитку '2025;Book 38. Part 3 | - |
| dc.subject | Мовлення та комунікація | uk_UK |
| dc.subject | communication | uk_UK |
| dc.subject | розлади аутистичного спектру (РАС) | uk_UK |
| dc.subject | social interaction | uk_UK |
| dc.title | Мовленнєво-комунікативна складова формування соціальної взаємодії дітей з розладами аутистичного спектру | uk_UK |
| dc.type | Book Chapter | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.30890/2709-2313.2025-38-03-014 | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, просп. Волі, 13, м. Луцьк, Волинська область, Україна, старший викладач кафедри спеціальної та інклюзивної освіти | uk_UK |
| dc.coverage.country | DE | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Німеччина, Карлсруе/Germany, Karlsruhe | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Базима Н. Особливості невербальної та вербальної комунікації у дітей з аутизмом / Н. Базима, О.Мороз // Логопедія. – 2013. – №4. – С. 3-8. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Гладун Т. Розвиток соціальності дітей з розладами аутичного спектру: соціально-педагогічний дискурс проблеми / Т.Гладун. // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2015. – No8. – С. 294–302. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Guralnick M. A framework for change in early childhood inclusion. In M. Guralnick (Ed.), Early Childhood inclusion: Focus on change. Baltimore: Paul H. Brookes Publishing Co. 2001. P. 3–35. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Скрипник Т. Феноменологія аутизму: Монографія. / Т.Скрипник. – К.: Фенікс, 2010. – 320 с. | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| sge38-03-05-014.pdf | 491,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.