Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977
Title: Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі
Authors: Малаховська, Ярина Іванівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Малаховська Я. І. Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони = Linguistics and the challenges of the present-day world: crossing disciplinary boundaries : матеріали ІV Міжнар. конф. ФЛ спільно з УАКЛіП, 22−23 трав. 2025 р. Київ, 2025. С. 89.
Conference/Event: Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони
Issue Date: 2025
Date of entry: 10-Nov-2025
Publisher: Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Country (code): UA
Place of the edition/event: Факультет лінгвістики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
UDC: 81+001.2](062)
Keywords: персуазивність
фреймова мережа
концепт
відеодискурс
навчальна комунікація
акціональний фрейм
предметний фрейм
когнітивна лінгвістика
Page range: 89
Abstract: У роботі здійснено когнітивно-дискурсивний аналіз концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Спираючись на теорію фреймів Ч. Філлмора та концептуальну фреймову мережу С. Жаботинської, виокремлено два базисні фрейми - предметний (характеристики PERSUADER) та акціональний (структура взаємодії між учасниками комунікації). У результаті моделювання фреймової мережі демонструється, як персуазивність реалізується в освітньому контексті через мовні засоби, ролі, інтенції та очікувані результати навчальної персуазивної комунікації.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977
References (Ukraine): 1. Білоус, С. (2018). Організація процесу навчання майбутніх філологів публічного виступу англійською мовою. Ars Linguodidacticae, 2, 71-75.
2. Жаботинська, С. А. (2006). Посесивна конструкція і концептуальні трансформи. B О. О. Тараненко (Ред.), Мова. Людина. Світ. (с. 178-192). КНЛУ.
3. Маслова, Ю. (2023). Персуазивність газетного дискурсу сучасної україни воєнного періоду. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 18(86), 33-36.
4. Чеберяк, А. М. (2011). Лінгвостилістичні та комунікативно-прагматичні особливості реалізації стратегії персуазивності у текстах відкритих листів. Вісник Житомирского державного університету імені Івана Франка, 58, 65-72.
5. Fillmore, Ch. J. (2006). Frame semantics. In D. Geeraerts (Ed.), Cognitive Linguistics: Basic Readings (pp. 373-400). Berlin; New York: Mouton de Gruyter.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Proceedings_UACLaP-2025-1.pdf2,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.