Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалаховська, Ярина Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-10T15:36:28Z-
dc.date.available2025-11-10T15:36:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМалаховська Я. І. Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони = Linguistics and the challenges of the present-day world: crossing disciplinary boundaries : матеріали ІV Міжнар. конф. ФЛ спільно з УАКЛіП, 22−23 трав. 2025 р. Київ, 2025. С. 89.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977-
dc.description.abstractУ роботі здійснено когнітивно-дискурсивний аналіз концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Спираючись на теорію фреймів Ч. Філлмора та концептуальну фреймову мережу С. Жаботинської, виокремлено два базисні фрейми - предметний (характеристики PERSUADER) та акціональний (структура взаємодії між учасниками комунікації). У результаті моделювання фреймової мережі демонструється, як персуазивність реалізується в освітньому контексті через мовні засоби, ролі, інтенції та очікувані результати навчальної персуазивної комунікації.uk_UK
dc.format.extent89-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаціональний технічний університет «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»uk_UK
dc.subjectперсуазивністьuk_UK
dc.subjectфреймова мережаuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectвідеодискурсuk_UK
dc.subjectнавчальна комунікаціяuk_UK
dc.subjectакціональний фреймuk_UK
dc.subjectпредметний фреймuk_UK
dc.subjectкогнітивна лінгвістикаuk_UK
dc.titleФреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсіuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceЛінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФакультет лінгвістики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»uk_UK
dc.relation.references1. Білоус, С. (2018). Організація процесу навчання майбутніх філологів публічного виступу англійською мовою. Ars Linguodidacticae, 2, 71-75.uk_UK
dc.relation.references2. Жаботинська, С. А. (2006). Посесивна конструкція і концептуальні трансформи. B О. О. Тараненко (Ред.), Мова. Людина. Світ. (с. 178-192). КНЛУ.uk_UK
dc.relation.references3. Маслова, Ю. (2023). Персуазивність газетного дискурсу сучасної україни воєнного періоду. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 18(86), 33-36.uk_UK
dc.relation.references4. Чеберяк, А. М. (2011). Лінгвостилістичні та комунікативно-прагматичні особливості реалізації стратегії персуазивності у текстах відкритих листів. Вісник Житомирского державного університету імені Івана Франка, 58, 65-72.uk_UK
dc.relation.references5. Fillmore, Ch. J. (2006). Frame semantics. In D. Geeraerts (Ed.), Cognitive Linguistics: Basic Readings (pp. 373-400). Berlin; New York: Mouton de Gruyter.uk_UK
dc.subject.udc81+001.2](062)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proceedings_UACLaP-2025-1.pdf2,46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.