Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Малаховська, Ярина Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T15:36:28Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T15:36:28Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Малаховська Я. І. Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони = Linguistics and the challenges of the present-day world: crossing disciplinary boundaries : матеріали ІV Міжнар. конф. ФЛ спільно з УАКЛіП, 22−23 трав. 2025 р. Київ, 2025. С. 89. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977 | - |
| dc.description.abstract | У роботі здійснено когнітивно-дискурсивний аналіз концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Спираючись на теорію фреймів Ч. Філлмора та концептуальну фреймову мережу С. Жаботинської, виокремлено два базисні фрейми - предметний (характеристики PERSUADER) та акціональний (структура взаємодії між учасниками комунікації). У результаті моделювання фреймової мережі демонструється, як персуазивність реалізується в освітньому контексті через мовні засоби, ролі, інтенції та очікувані результати навчальної персуазивної комунікації. | uk_UK |
| dc.format.extent | 89 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» | uk_UK |
| dc.subject | персуазивність | uk_UK |
| dc.subject | фреймова мережа | uk_UK |
| dc.subject | концепт | uk_UK |
| dc.subject | відеодискурс | uk_UK |
| dc.subject | навчальна комунікація | uk_UK |
| dc.subject | акціональний фрейм | uk_UK |
| dc.subject | предметний фрейм | uk_UK |
| dc.subject | когнітивна лінгвістика | uk_UK |
| dc.title | Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Факультет лінгвістики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» | uk_UK |
| dc.relation.references | 1. Білоус, С. (2018). Організація процесу навчання майбутніх філологів публічного виступу англійською мовою. Ars Linguodidacticae, 2, 71-75. | uk_UK |
| dc.relation.references | 2. Жаботинська, С. А. (2006). Посесивна конструкція і концептуальні трансформи. B О. О. Тараненко (Ред.), Мова. Людина. Світ. (с. 178-192). КНЛУ. | uk_UK |
| dc.relation.references | 3. Маслова, Ю. (2023). Персуазивність газетного дискурсу сучасної україни воєнного періоду. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 18(86), 33-36. | uk_UK |
| dc.relation.references | 4. Чеберяк, А. М. (2011). Лінгвостилістичні та комунікативно-прагматичні особливості реалізації стратегії персуазивності у текстах відкритих листів. Вісник Житомирского державного університету імені Івана Франка, 58, 65-72. | uk_UK |
| dc.relation.references | 5. Fillmore, Ch. J. (2006). Frame semantics. In D. Geeraerts (Ed.), Cognitive Linguistics: Basic Readings (pp. 373-400). Berlin; New York: Mouton de Gruyter. | uk_UK |
| dc.subject.udc | 81+001.2](062) | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Proceedings_UACLaP-2025-1.pdf | 2,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.