Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977| Назва: | Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі |
| Автори: | Малаховська, Ярина Іванівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Малаховська Я. І. Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони = Linguistics and the challenges of the present-day world: crossing disciplinary boundaries : матеріали ІV Міжнар. конф. ФЛ спільно з УАКЛіП, 22−23 трав. 2025 р. Київ, 2025. С. 89. |
| Конференція/захід: | Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 10-лис-2025 |
| Видавництво: | Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Факультет лінгвістики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» |
| УДК: | 81+001.2](062) |
| Теми: | персуазивність фреймова мережа концепт відеодискурс навчальна комунікація акціональний фрейм предметний фрейм когнітивна лінгвістика |
| Діапазон сторінок: | 89 |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі здійснено когнітивно-дискурсивний аналіз концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Спираючись на теорію фреймів Ч. Філлмора та концептуальну фреймову мережу С. Жаботинської, виокремлено два базисні фрейми - предметний (характеристики PERSUADER) та акціональний (структура взаємодії між учасниками комунікації). У результаті моделювання фреймової мережі демонструється, як персуазивність реалізується в освітньому контексті через мовні засоби, ролі, інтенції та очікувані результати навчальної персуазивної комунікації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977 |
| Перелік літератури: | 1. Білоус, С. (2018). Організація процесу навчання майбутніх філологів публічного виступу англійською мовою. Ars Linguodidacticae, 2, 71-75. 2. Жаботинська, С. А. (2006). Посесивна конструкція і концептуальні трансформи. B О. О. Тараненко (Ред.), Мова. Людина. Світ. (с. 178-192). КНЛУ. 3. Маслова, Ю. (2023). Персуазивність газетного дискурсу сучасної україни воєнного періоду. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 18(86), 33-36. 4. Чеберяк, А. М. (2011). Лінгвостилістичні та комунікативно-прагматичні особливості реалізації стратегії персуазивності у текстах відкритих листів. Вісник Житомирского державного університету імені Івана Франка, 58, 65-72. 5. Fillmore, Ch. J. (2006). Frame semantics. In D. Geeraerts (Ed.), Cognitive Linguistics: Basic Readings (pp. 373-400). Berlin; New York: Mouton de Gruyter. |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Proceedings_UACLaP-2025-1.pdf | 2,46 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.