Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977
Назва: Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі
Автори: Малаховська, Ярина Іванівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Малаховська Я. І. Фреймова мережа концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони = Linguistics and the challenges of the present-day world: crossing disciplinary boundaries : матеріали ІV Міжнар. конф. ФЛ спільно з УАКЛіП, 22−23 трав. 2025 р. Київ, 2025. С. 89.
Конференція/захід: Лінгвістика і виклики сучасного світу: перетинаючи дослідницькі кордони
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 10-лис-2025
Видавництво: Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Факультет лінгвістики Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
УДК: 81+001.2](062)
Теми: персуазивність
фреймова мережа
концепт
відеодискурс
навчальна комунікація
акціональний фрейм
предметний фрейм
когнітивна лінгвістика
Діапазон сторінок: 89
Короткий огляд (реферат): У роботі здійснено когнітивно-дискурсивний аналіз концепту ПЕРСУАЗИВНІСТЬ / PERSUASION в англомовному навчальному відеодискурсі. Спираючись на теорію фреймів Ч. Філлмора та концептуальну фреймову мережу С. Жаботинської, виокремлено два базисні фрейми - предметний (характеристики PERSUADER) та акціональний (структура взаємодії між учасниками комунікації). У результаті моделювання фреймової мережі демонструється, як персуазивність реалізується в освітньому контексті через мовні засоби, ролі, інтенції та очікувані результати навчальної персуазивної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28977
Перелік літератури: 1. Білоус, С. (2018). Організація процесу навчання майбутніх філологів публічного виступу англійською мовою. Ars Linguodidacticae, 2, 71-75.
2. Жаботинська, С. А. (2006). Посесивна конструкція і концептуальні трансформи. B О. О. Тараненко (Ред.), Мова. Людина. Світ. (с. 178-192). КНЛУ.
3. Маслова, Ю. (2023). Персуазивність газетного дискурсу сучасної україни воєнного періоду. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія «Філологія», 18(86), 33-36.
4. Чеберяк, А. М. (2011). Лінгвостилістичні та комунікативно-прагматичні особливості реалізації стратегії персуазивності у текстах відкритих листів. Вісник Житомирского державного університету імені Івана Франка, 58, 65-72.
5. Fillmore, Ch. J. (2006). Frame semantics. In D. Geeraerts (Ed.), Cognitive Linguistics: Basic Readings (pp. 373-400). Berlin; New York: Mouton de Gruyter.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Proceedings_UACLaP-2025-1.pdf2,46 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.