Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909
Назва: Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками
Автори: Хникіна, Оксана Олександрівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Хникіна О. О. Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками. Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції, 2025. С. 51–53.
Конференція/захід: Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти
Дата публікації: 10-лют-2025
Дата внесення: 6-лис-2025
Видавництво: Дніпро, Україна
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Дніпро
УДК: 378.091.33-027.22:811.111’276.5:61
Діапазон сторінок: 51-53
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку суспільства підготовка студентів вимагає дотримання нових стандартів вищої освіти у межах кожної спеціальності. Важливим завданням вищої медичної освіти є становлення всебічно розвиненої особистості майбутнього медичного фахівця відповідно до вимог сьогодення. Саме тому медична освіта передбачає впровадження нових та сучасних педагогічних підходів та технологій. У вищий медичній освіті викладачі використовують різноманітні технології та методи навчання. У контексті розвитку освітньої парадигми, з’являються нові та оригінальні методи навчання. Одним з найефективніших серед інтерактивних методів навчання студентів-медиків є навчальні ігри.
Опис: Професійно-орієнтована гра моделює ситуацію максимально наближену до реальних умов у медичній професії й тому сприяє кращому засвоєнню матеріалу, вдосконалює вміння оцінювати та аналізувати ситуацію, приймати рішення, працювати в команді та інші. Навчальні рольові ігри є важливим компонентом вищої медичної освіти. Впровадження рольових ігор уможливлює наближення навчального процесу до практичної професійної діяльності. Студенти намагаються приймати рішення в умовах проблемних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, отримати результати за досить обмежений час, що сприяє розвитку особистості майбутнього медичного фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dnipro_2025.pdf106,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.