Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909| Назва: | Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками |
| Автори: | Хникіна, Оксана Олександрівна |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Хникіна О. О. Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками. Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції, 2025. С. 51–53. |
| Конференція/захід: | Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти |
| Дата публікації: | 10-лют-2025 |
| Дата внесення: | 6-лис-2025 |
| Видавництво: | Дніпро, Україна |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Дніпро |
| УДК: | 378.091.33-027.22:811.111’276.5:61 |
| Діапазон сторінок: | 51-53 |
| Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку суспільства підготовка студентів вимагає дотримання нових стандартів вищої освіти у межах кожної спеціальності. Важливим завданням вищої медичної освіти є становлення всебічно розвиненої особистості майбутнього медичного фахівця відповідно до вимог сьогодення. Саме тому медична освіта передбачає впровадження нових та сучасних педагогічних підходів та технологій. У вищий медичній освіті викладачі використовують різноманітні технології та методи навчання. У контексті розвитку освітньої парадигми, з’являються нові та оригінальні методи навчання. Одним з найефективніших серед інтерактивних методів навчання студентів-медиків є навчальні ігри. |
| Опис: | Професійно-орієнтована гра моделює ситуацію максимально наближену до реальних умов у медичній професії й тому сприяє кращому засвоєнню матеріалу, вдосконалює вміння оцінювати та аналізувати ситуацію, приймати рішення, працювати в команді та інші. Навчальні рольові ігри є важливим компонентом вищої медичної освіти. Впровадження рольових ігор уможливлює наближення навчального процесу до практичної професійної діяльності. Студенти намагаються приймати рішення в умовах проблемних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, отримати результати за досить обмежений час, що сприяє розвитку особистості майбутнього медичного фахівця. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| dnipro_2025.pdf | 106,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.