Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Хникіна, Оксана Олександрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-06T12:10:45Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-06T12:10:45Z | - |
| dc.date.issued | 2025-02-10 | - |
| dc.identifier.citation | Хникіна О. О. Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками. Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції, 2025. С. 51–53. | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909 | - |
| dc.description | Професійно-орієнтована гра моделює ситуацію максимально наближену до реальних умов у медичній професії й тому сприяє кращому засвоєнню матеріалу, вдосконалює вміння оцінювати та аналізувати ситуацію, приймати рішення, працювати в команді та інші. Навчальні рольові ігри є важливим компонентом вищої медичної освіти. Впровадження рольових ігор уможливлює наближення навчального процесу до практичної професійної діяльності. Студенти намагаються приймати рішення в умовах проблемних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, отримати результати за досить обмежений час, що сприяє розвитку особистості майбутнього медичного фахівця. | uk_UK |
| dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку суспільства підготовка студентів вимагає дотримання нових стандартів вищої освіти у межах кожної спеціальності. Важливим завданням вищої медичної освіти є становлення всебічно розвиненої особистості майбутнього медичного фахівця відповідно до вимог сьогодення. Саме тому медична освіта передбачає впровадження нових та сучасних педагогічних підходів та технологій. У вищий медичній освіті викладачі використовують різноманітні технології та методи навчання. У контексті розвитку освітньої парадигми, з’являються нові та оригінальні методи навчання. Одним з найефективніших серед інтерактивних методів навчання студентів-медиків є навчальні ігри. | uk_UK |
| dc.format.extent | 51-53 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.publisher | Дніпро, Україна | uk_UK |
| dc.title | Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками | uk_UK |
| dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
| dc.citation.conference | Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти | - |
| dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.coverage.placename | Дніпро | uk_UK |
| dc.subject.udc | 378.091.33-027.22:811.111’276.5:61 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| dnipro_2025.pdf | 106,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.