Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909| Title: | Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками |
| Authors: | Хникіна, Оксана Олександрівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Хникіна О. О. Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками. Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції, 2025. С. 51–53. |
| Conference/Event: | Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти |
| Issue Date: | 10-Feb-2025 |
| Date of entry: | 6-Nov-2025 |
| Publisher: | Дніпро, Україна |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Дніпро |
| UDC: | 378.091.33-027.22:811.111’276.5:61 |
| Page range: | 51-53 |
| Abstract: | На сучасному етапі розвитку суспільства підготовка студентів вимагає дотримання нових стандартів вищої освіти у межах кожної спеціальності. Важливим завданням вищої медичної освіти є становлення всебічно розвиненої особистості майбутнього медичного фахівця відповідно до вимог сьогодення. Саме тому медична освіта передбачає впровадження нових та сучасних педагогічних підходів та технологій. У вищий медичній освіті викладачі використовують різноманітні технології та методи навчання. У контексті розвитку освітньої парадигми, з’являються нові та оригінальні методи навчання. Одним з найефективніших серед інтерактивних методів навчання студентів-медиків є навчальні ігри. |
| Description: | Професійно-орієнтована гра моделює ситуацію максимально наближену до реальних умов у медичній професії й тому сприяє кращому засвоєнню матеріалу, вдосконалює вміння оцінювати та аналізувати ситуацію, приймати рішення, працювати в команді та інші. Навчальні рольові ігри є важливим компонентом вищої медичної освіти. Впровадження рольових ігор уможливлює наближення навчального процесу до практичної професійної діяльності. Студенти намагаються приймати рішення в умовах проблемних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, отримати результати за досить обмежений час, що сприяє розвитку особистості майбутнього медичного фахівця. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FIF) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| dnipro_2025.pdf | 106,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.