Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909
Title: Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками
Authors: Хникіна, Оксана Олександрівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Хникіна О. О. Ігрові технології як інструмент мотивації вивчення професійної іноземної мови студентами-медиками. Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції, 2025. С. 51–53.
Conference/Event: Сучасний стан та тенденції розвитку науки та освіти
Issue Date: 10-Feb-2025
Date of entry: 6-Nov-2025
Publisher: Дніпро, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: Дніпро
UDC: 378.091.33-027.22:811.111’276.5:61
Page range: 51-53
Abstract: На сучасному етапі розвитку суспільства підготовка студентів вимагає дотримання нових стандартів вищої освіти у межах кожної спеціальності. Важливим завданням вищої медичної освіти є становлення всебічно розвиненої особистості майбутнього медичного фахівця відповідно до вимог сьогодення. Саме тому медична освіта передбачає впровадження нових та сучасних педагогічних підходів та технологій. У вищий медичній освіті викладачі використовують різноманітні технології та методи навчання. У контексті розвитку освітньої парадигми, з’являються нові та оригінальні методи навчання. Одним з найефективніших серед інтерактивних методів навчання студентів-медиків є навчальні ігри.
Description: Професійно-орієнтована гра моделює ситуацію максимально наближену до реальних умов у медичній професії й тому сприяє кращому засвоєнню матеріалу, вдосконалює вміння оцінювати та аналізувати ситуацію, приймати рішення, працювати в команді та інші. Навчальні рольові ігри є важливим компонентом вищої медичної освіти. Впровадження рольових ігор уможливлює наближення навчального процесу до практичної професійної діяльності. Студенти намагаються приймати рішення в умовах проблемних ситуацій, відстоювати свої пропозиції, отримати результати за досить обмежений час, що сприяє розвитку особистості майбутнього медичного фахівця.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28909
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FIF)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dnipro_2025.pdf106,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.