Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2880
Назва: Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою
Інші назви: Mechanism of Psychodidactic Stimulation of Students to Physical Culture Classes
Автори: Ніколайчук, Ірина
Додонова, Олена
Григор’єва, Вікторія
Nikolaychuk, Irina
Dodonova, Yelena
Grigoryeva, Viktoriya
Бібліографічний опис: Ніколайчук І. Механізм психолого-дидактичного стимулювання студентів до занять фізичною культурою / І. Ніколайчук , О. Додонова, В. Григор’єва // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 203–207.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 31-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: дидактика
механізм
психологія
фізична культура
навчання
стимулювання
студент
теорія
didactics
mechanism
psychology
physical culture
studying
principle
stimulation
student
theory
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто принципи дидактики, навчання, теорії фізичного виховання та стимулювання, на основі яких розроблено механізм психолого-дидактичного стимулювання до занять із фізичної культури. Проведені дослідження дають змогу стверджувати, що в теоріях навчання та фізичного виховання майже не розглянуто принципи стимулювання на основах дидактики. Обґрунтовано превентивність принципів психолого-дидактичного стимулювання, порівняно з іншими. Надано рекомендації щодо впровадження розробленого механізму в навчальний процес ВНЗ. The article presents principles od didactics, physical education theory and stimulation on basis of which mechanism of psychodidactic stimulation of students to physical culture classes was developed. Conducted research let us state that in theory of physical education there were almost not studied principles of stimulation on the basis of didactics. We have grounded preventiveness of principles of psychodidactic stimulation in comparison with the others. We have also given recommendation concerning implementation of the developed mechanism into educational process of higher educational establishment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2880
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nykolajc.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.